Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puuttuuko kumppaninne ulkonäköönne? Onko se teille ok?

Vierailija
30.10.2020 |

Olen seurustellut jonkin aikaa miehen kanssa, jolle ulkoiset asiat tuntuvat olevan aika tärkeitä. Hän mm. on kertonut kuinka ex-vaimonsa ei laittautunut, meinannut, laittanut hiuksia ym.

Itse laittaudun, olen tehnyt tätä aina. Enkä todellakaan tee sitä miehen takia.

Nyt vaan mietin että onko mahdollista että miesystäväni jossain kohtaa alkaa sanella kuinka minun tulisi pukeutua ym. Onko muilla kokemusta tällaisesta?

Ex-miehen ei koskaan puuttunut ulkonäkööni joten en ole tottunut tuollaiseen. Enkä kyllä sellaista aio sietääkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/8 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutu, ja jos puuttuisi niin olisi erittäin nopeasti entinen. Mun mies on mun paras hypeman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutu. Ei ole puuttunut 24 vuoteen. Minä olen se mitä olen ja tällainen olen. Kelpaan saunapuhtaana, lenkin jälkeen naama punaisen kirjavana, synnyttäessäni lapsiamme ja oksennustaudissa. Tietenkin kelpaan myös muuten tavallisessa arjessa ja juhlassa.

Vierailija
4/8 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutu ja tämä on ok.

Vierailija
5/8 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastoin. Entinen kihlattu kuulemma  meikkasi aina ennen ulosmenoa, käytti hiuspidennyksiä, geelikynsiä ja pukeutui sävysävyyn. 

Minä olen naturelli. Omistan kyllä huulipunan, mutta en käytä kuin juhlissa. Geelikynnet oli jonkun aikaa kun halusin kokeilla niitä. Ei ole minun juttu...

Mies ei ole huomautellut. Ainakin nyt väitää, että olen mukavampi kun en tarvitse puolta tuntia odottaa kauppaan lähtiessä että meikkaisin ja valikoisin vaatteita.  

Vierailija
6/8 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nykyinen miehesi nähnyt sinua ilman laittautumista, eli vaikka suihkusta juuri tulleena? Miten silloin kohtelee sinua?

Kävi myös mielessä, että jos asuisitte yhdessä, miten mies suhtautuisi jos sairastuisit kunnon räkätautiin ja korkeaan kuumeeseen, jolloin joku meikkaaminen ei käy edes mielen vieressä. Saisitko ymmärrystä ja hoivaa vai valitusta siitä kun et jaksa huolehtia ulkonäöstäsi?

Itse taitaisin jättää miehen joka saisi minut miettimään tämmöisiä.

Vierailija
7/8 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutu, mutta tiedän että hän toivoisi minun värjäävän hiuksia ja käyttävän jotain rokkiseksikuteita. En tee kumpaakaan, tykkään neitsyttukastani ja villapaidoistani.

Vierailija
8/8 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sen verran, että toivoo, että pitäisin pitkiä hiuksiani auki ja suoristaisin ne. Hiukseni on siis laineikkaat ja vähän pörröiset. Harvoin jaksan tehdä mitään niille, enkä tykkää liimaletti-lookista mutta aina välillä toteutan tämän toiveen 😂