Nyt en kaipaa moralisointia, vaan neuvoja! Miten selvitän tän sotkun?!?
Uudessa työpaikassa uusi työkaveri sanoi, että hänen isä on ollut finskillä töissä. Niin mä menin sanomaan siihen, että ai jaa, munkin entinen aviomies oli finskillä töissä!
Enkä mä ole edes ollut naimisissa enkä tunne ketään finskiltä :(
Kiva uus työpaikka maanantaina aloitin :(
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Minkä sotkun ja mikä on finski?
Tämä mun ketju ei selkeesti ole sinua varten
Ap
Kerrot työkaverille, että hermostuksissasi lörpöttelit mitä sattuu, ja kerrot, miten asia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
??
Mikä ongelma? Tuskin työkaveria kiinnostaa, missä sun entiset ovat olleet töissä, saati isäänsä firman entiset työntekijät.
No tuskin ne hirveesti rupee tenttaamaan sun eksästä, jos edes muistavat. Ehdotan että et vaan enää koskaan mainitse tätä tapausta.
Sattuuhan näitä. Ollaan vaan niin kuin ei olisi tapahtunutkaan, en muistele pahalla.
T. työkaverisi
Keskityt töihin tästä lähtien etkä enää lörpöttele yksityiselämästäsi. Jonkun työntekijän isä tai exä tuskin tulevat enää keskusteluissa esiin.
Vierailija kirjoitti:
ihanko oikeesti ihmiset ei tiedä mikä finski on?
No mikä helvetti se on?
Joo en minä tuosta nyt enempää hermoilisi. Tuskin se sinun työkaveri enää palaa aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot työkaverille, että hermostuksissasi lörpöttelit mitä sattuu, ja kerrot, miten asia on.
Sitten ne pitää mua ihan dillenä mitä kieltämättä oonkin.
Sitten vielä jatkoin jutustelua tästä kuvitteellisesta entisestä aviomiehestä varmaan joku 10 minsaa.
Ap
Selitä ,että se oli vain joku lyhyt säätö , jota kertoessasi kutsuit mieheksesi.
Maanantaiaamuna pieraiset kovaan ääneen kahvipöytään mennessäsi. Sanot "kylläpä helpotti".
Sen jälkeen ei kukaan muista enää tuota typerää finski-juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä paskaketju ei ole ketään varten, sinulla nyt ei vaan ole taitoa provoilla. Mene pesemään vessasi, ehkäpä onnistut siinä paremmin. Tollo.