Facessa kiertävät koirailmoitukset
En ymmärrä koirien omistajia. Jatkuvasti facessa jaetaan kuvia koirista, jotkan ovat kadonneet / karanneet. Sitten mahdollisesti vielä jääneet pimeässä auton töytäisemäksi ja sen jälkeen vasta kuvaa jaetaankin ja sitä autonkuljettajaa haukutaan!
Eikö niitä koiria voi pitää kiinni niin kuin kuuluu? Eräskin kuvan jakaja ilmoitti, että päästin koiran ulos ja nyt se ei olekaan tullut takaisin... huooh. Onko se sitten todella autoilijan vika, jos joku karannut koira juoksee jostain yhtäkkiä auton eteen?
Kommentit (5)
Mä en ikinä jaa elukka ilmoituksia, evvk kenenkään piskit ja maukujat!
Sama mieltä. Jotkut laittavat kuvia koiristaan kun olisi ihmisiä. En jaksa....
samaa ihmettelen!
voiko tehdä eläinsuojeluilmoituksen koirasta joka karkailee naapurilta koko ajan?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 13:32"]Sama mieltä. Jotkut laittavat kuvia koiristaan kun olisi ihmisiä. En jaksa....
[/quote]
Tuli tästä mieleen pari kaveriani. Tapasin toista heistä ennen joulua ja hän jeesusteli kaikkia niitä mammoja jotka jakavat lapsistaan facessa jatkuvasti kuvia ja päivityksiä. Nyt hän kuukausi sitten hankki itselleen kissan ja arvatkaa vaan onko joka toinen hänen päivityksensä "Maukuja sitä" ja "Tässä Maukuja edestä/takaa/makaa/syö...". Ja kyse siis aikuisesta ihmisestä. Toinen kaveri hankki koiran ja sieltä kans tulee piskistä päivityksiä tiuhaan tahtiin. Minä en päivityksiä laita lapsistani tai eläimistäni - miksi jotakin toista kiinnostaisi? Ei mua ainakaan kiinnosta onko jonkun piski käynyt 3 tunnin lenkillä tai miltä se näyttää kun nukkuu.
Samaa mietin. Ihan koko ajan joku rakki kateissa! Ja tyhmimpiä ihmisiä ovat kissanomistajat jotka tarkoituksella päästävät katit vapaaksi ja sitten itketään kun se katoaa. Nii-in, on se kumma juttu!