Saan viikottain huijaussoittoja, miten saan puhelut loppumaan?
Soittelevat eri numeroista. Pari kertaa viikossa on tullut soittoja, huijaussoittoja ulkomailta.
Kommentit (9)
Vaihda numeroasi ja ota käyttöön salainen numero.
Olen laittanut kaikki mustalle listalle.
Vierailija kirjoitti:
Salainen numero ei auta huijaussoittoihin, sillä mitä todennäköisimmin soittolistat on tietokoneella arvottu. Ihan yhtä hyvin se satunnaisgeneraattorilla luotu puhelinnumero voi olla salainen tai ei-salainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salainen numero ei auta huijaussoittoihin, sillä mitä todennäköisimmin soittolistat on tietokoneella arvottu. Ihan yhtä hyvin se satunnaisgeneraattorilla luotu puhelinnumero voi olla salainen tai ei-salainen.
Hyvä tietää.
Minulla on ollut ikuisuuden salainen numero enkä koskaan saa huijaussoittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää.
Minulla on ollut ikuisuuden salainen numero enkä koskaan saa huijaussoittoja.
En ole saanut minäkään yhtään, eikä minulla ole salainen numero.
Minullekin tulee soittoja lähes joka päivä, mutten vastaa ikinä. Jos jollain on tärkeää asiaa, laittaa vaarmasti viestiä meiliä yms.
Sama. Nyt viimeiset kaksi viikkoa ovat soitelleet päivittäin. On sekä selvästi ulkomaalaisia ja suomalaiselta näyttäviä numeroita. En vaan vastaa, mutta ärsyttää tosi paljon. Ikinä ei ole soiteltu niin paljon kuin viime aikoina.
Älä vastaa, kyllästyvät.