Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sperma ja ovulaatiotestit

Vierailija
29.10.2020 |

En kehtaa kysyä tätä mistään ja googlaamalla ei löydy. Olen tikuttanut ovulaatiota muutaman kuukauden. Positiivinen tulos on kilahtanut pari kertaa tikkuun. Toisaalta, ne ovat sellaisilta aamuilta, kun edellisillalla on ollut yhdyntä ja sisällä on ollut vielä spermaa. Luin, että spermassa on samaa hormoonia, jota ovistesti mittaa. Eli voiko olla, että sperma osuu tikkuun ja siksi on ollut positiivinen tulos? Tämä tuntuu tosi tyhmältä kysymykseltä :D mutta vaivaa minua. Kiitos, jos joku osaisi vastata siihen, voiko sperma vaikuttaa ovistestin tulokseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan. Kokeile aloittaa testaaminen hyvissä ajoin ennen oletettua ovispäivää ja teethän testin päivällä, kun olet ollut virtsaamatta ainakin pari tuntia? Voit myös testata vaikka klo 10 ja 16, että ei mene huippu ohi. Itse saan plussan kahtena päivänä digitaalisella testillä ja yhtenä päivänä liuskatesteillä. Käytän liuskoja arvioimaan plussapäiviä ja sitten varmistan digillä. Liuskoilla näen hormonipitoisuuden nousun vahventuvana viivana. Olen siis lapsettomuushoidoissa, niin asialla on väliä.

Vierailija
2/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valutat spermaa vielä seuraavana aamuna. Aika ällöä. Haisetko? Käy pesulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat aamuliukkaat

Vierailija
4/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli valutat spermaa vielä seuraavana aamuna. Aika ällöä. Haisetko? Käy pesulla.

:D se mikä menee emättimeen, tulee kyllä ulos, eli mielestäni ihan luonnollista... 

Mutta olisiko jollakin tähän muuta tietoa? Kiitos asiallisista vastauksista!

-ap

Vierailija
5/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up :D

Vierailija
6/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5