Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

veljen ex-avokki pyysi 3 lapsesta elareiden lisäksi 3000euroa!!!

Vierailija
07.02.2014 |

Aina se akka on ollut rahan perään, ja suhteen aikana törkeesti käytti veljen luottamusta hyväksi ja vingutti visaa ihan sairaanmoisilla summilla. Sit jäi kii, ihan töreistä ostoksista mitä oli veljen visalla ostellu ja selitti että kyllähän sulla on varaa maksaa kun olet hyvä palkkaisessa töissä. Kaiken kruunas se että tää akka jäi rysän päältä kii kun mies tulikit "liian aikaisin" töistä kotiin ja tällä horolla oli suihkusessio kesken toisen ukon kans. Veli potki muijan pihalle ja ero tuli. Nainen tajus ettei elintaso olekaan enää niin hyvä mitä oli silloin kun oli suhteessa mun veljen kanssa, ja kun niin raha-ahne paska on,niin oli vaatinut elareiden lisäksi veljen kustantamaan heidän elämista 3000 eurolla kuussa. Veli oli vaan nauranut ja sanonut että olisi kannattanut miettiä tarkemmin elämän kalleuden ennen ku menee muita nussiin :D Ja mä nautin ihan täysillä siitä että se akka joutuu nyt kärsimään kun rahat on vähissä. Muija Meni vielä 250 tuhannen euron talon ostamaan lainalla kun hyvät takaajat sai, on varmaan mukavan kokoinen lainanhoito kuukaudessa. kärsiköön horo!! Ja jos tunnistat ittes tästä, niin terkkuja etten olis ikinä uskonu susta et oot tommonen huora. Sä joka aina puhuit et miksei mies voi olla yhtään mustasukkainen minusta, ja edelleen pukeudut kuin yläasteella ollessamme.... Hei haloo, sä oot jo 30vuotias, et teini-ikäinen!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök. En ota kantaa veljesi ex-vaimoon, mutta jos veli on yhtään siskonsa kaltainen, niin eipä ex-kälys mitään tärkeää menettänyt :O

Vierailija
2/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies edes suostuisi yhteiseen pankkitiliin... olen sitä aikanani ehdottanut koska lasten asiat olisi helpompi hoitaa samalta tililtä, samoin kaupassa käynnit, mutta toisaaltaan en jaksais itsekään sitä  että aina pitäis tilittää että missäs kahvilla kävit ja kenen kanssa. Paljon vähemmän riitaa, kun eri pankkitilit. Plus ex mies lähti aina ryyppäämään kun tuli tili ja minä sitten vauvan kanssa kotona persaukisina oltiin, lainattiin rahaa vaippoihin yms. ja yhteinen tili jätti kyllä trauman. Oma tili tuo turvaa, ja takaa sen että seisot omilla jaloilla. Kyllä naisen pitäisi itseään arvostaa sen verran että ei ala vaatimaan yhteisiä tilejä. Mä ehdotin aikanaan koska luotan mieheeni, mutta toisaaltaan ei tässä ole kyse luottamuksesta vaan itsetunnosta. Oma tili tuo itsevarmuutta. Niin ja oma isäni kuoli ja hällä oli tili äitini kanssa, ja samantien jäädyttivät tilin eikä rahaa saa sieltä ulos millään, onpahan vaikeaa äidillä nyt. Ei houkuttele siis senkään takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi ehkä yrittää työstää tuota raivoa ja katkeruutta jotenkin ettei joku päivä käy niin että suoni katkeaa päästä

Vierailija
4/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on huora niin kuin kerroit äkkiäkös hän lainarahat tienaa.

Sano toki veljellesi että vaatii isyystestit tiedäpä häntä kenelle muksut on tehty.

Vierailija
5/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin hän on veljesi lasten äiti, jo se vaatii kunnioitusta ja toiseksi kun antaa kundille 3 lasta niin voi odottaa tarpeen tullen tukea ja tämä rahasumma on aika pieni, mieshenkilön kuuluu huolehtia eikä valittaa joka pennistä

Vierailija
6/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti veljesi ehti tehdä tämän naikkosen kanssa 3 lasta, ennenkuin totuus paljastui. Outoa

Vierailija
7/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:25"]

Aina se akka on ollut rahan perään, ja suhteen aikana törkeesti käytti veljen luottamusta hyväksi ja vingutti visaa ihan sairaanmoisilla summilla. Sit jäi kii, ihan töreistä ostoksista mitä oli veljen visalla ostellu ja selitti että kyllähän sulla on varaa maksaa kun olet hyvä palkkaisessa töissä. Kaiken kruunas se että tää akka jäi rysän päältä kii kun mies tulikit "liian aikaisin" töistä kotiin ja tällä horolla oli suihkusessio kesken toisen ukon kans. Veli potki muijan pihalle ja ero tuli. Nainen tajus ettei elintaso olekaan enää niin hyvä mitä oli silloin kun oli suhteessa mun veljen kanssa, ja kun niin raha-ahne paska on,niin oli vaatinut elareiden lisäksi veljen kustantamaan heidän elämista 3000 eurolla kuussa. Veli oli vaan nauranut ja sanonut että olisi kannattanut miettiä tarkemmin elämän kalleuden ennen ku menee muita nussiin :D Ja mä nautin ihan täysillä siitä että se akka joutuu nyt kärsimään kun rahat on vähissä. Muija Meni vielä 250 tuhannen euron talon ostamaan lainalla kun hyvät takaajat sai, on varmaan mukavan kokoinen lainanhoito kuukaudessa. kärsiköön horo!! Ja jos tunnistat ittes tästä, niin terkkuja etten olis ikinä uskonu susta et oot tommonen huora. Sä joka aina puhuit et miksei mies voi olla yhtään mustasukkainen minusta, ja edelleen pukeudut kuin yläasteella ollessamme.... Hei haloo, sä oot jo 30vuotias, et teini-ikäinen!!!

[/quote]

Sulta unohtui kertoa että tää exä on lihava, ruma ja laiska! Muut määreet siellä porvoon suunnalla oli muistettukin.

Onko sinulla kanttia tulla nyt kertomaan, että mitä iloa sinulle tuottaa tämmöisen aloituksen teko?

Ja jos totta olisi, niin veljesi on saanut mitä on tilannut. Luottokorttiaan ei kannata lainailla, jos ei ole halukas maksamaan sillä tehtyjä ostoksia. Luottkortin tilanteen näkee reaaliajassa, eli kerran voi huijata, toista kertaa ei, jos järki on päässä!

Vierailija
8/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:25"]Aina se akka on ollut rahan perään, ja suhteen aikana törkeesti käytti veljen luottamusta hyväksi ja vingutti visaa ihan sairaanmoisilla summilla. Sit jäi kii, ihan töreistä ostoksista mitä oli veljen visalla ostellu ja selitti että kyllähän sulla on varaa maksaa kun olet hyvä palkkaisessa töissä. Kaiken kruunas se että tää akka jäi rysän päältä kii kun mies tulikit "liian aikaisin" töistä kotiin ja tällä horolla oli suihkusessio kesken toisen ukon kans. Veli potki muijan pihalle ja ero tuli. Nainen tajus ettei elintaso olekaan enää niin hyvä mitä oli silloin kun oli suhteessa mun veljen kanssa, ja kun niin raha-ahne paska on,niin oli vaatinut elareiden lisäksi veljen kustantamaan heidän elämista 3000 eurolla kuussa. Veli oli vaan nauranut ja sanonut että olisi kannattanut miettiä tarkemmin elämän kalleuden ennen ku menee muita nussiin :D Ja mä nautin ihan täysillä siitä että se akka joutuu nyt kärsimään kun rahat on vähissä. Muija Meni vielä 250 tuhannen euron talon ostamaan lainalla kun hyvät takaajat sai, on varmaan mukavan kokoinen lainanhoito kuukaudessa. kärsiköön horo!! Ja jos tunnistat ittes tästä, niin terkkuja etten olis ikinä uskonu susta et oot tommonen huora. Sä joka aina puhuit et miksei mies voi olla yhtään mustasukkainen minusta, ja edelleen pukeudut kuin yläasteella ollessamme.... Hei haloo, sä oot jo 30vuotias, et teini-ikäinen!!!

[/quote] Otsikon perusteella klikkasin auki. Juttu olisi voinut olla ihan hyväkin, mutta en jaksa lukea ilman kappalejakoa.

Vierailija
9/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vaadin exält 4000€ kuukaudessa. Mutta me asutaankin Porvoossa.

Vierailija
10/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:53"]

Ei mun mies edes suostuisi yhteiseen pankkitiliin... olen sitä aikanani ehdottanut koska lasten asiat olisi helpompi hoitaa samalta tililtä, samoin kaupassa käynnit, mutta toisaaltaan en jaksais itsekään sitä  että aina pitäis tilittää että missäs kahvilla kävit ja kenen kanssa. Paljon vähemmän riitaa, kun eri pankkitilit. Plus ex mies lähti aina ryyppäämään kun tuli tili ja minä sitten vauvan kanssa kotona persaukisina oltiin, lainattiin rahaa vaippoihin yms. ja yhteinen tili jätti kyllä trauman. Oma tili tuo turvaa, ja takaa sen että seisot omilla jaloilla. Kyllä naisen pitäisi itseään arvostaa sen verran että ei ala vaatimaan yhteisiä tilejä. Mä ehdotin aikanaan koska luotan mieheeni, mutta toisaaltaan ei tässä ole kyse luottamuksesta vaan itsetunnosta. Oma tili tuo itsevarmuutta. Niin ja oma isäni kuoli ja hällä oli tili äitini kanssa, ja samantien jäädyttivät tilin eikä rahaa saa sieltä ulos millään, onpahan vaikeaa äidillä nyt. Ei houkuttele siis senkään takia.

[/quote]

Meillä on yhteinen pankkitili. Mies ihan itse ehdotti ja hän on meistä se parempi palkkaisrmpi. Ei meillä oo ainakaan tapana tehdä toiselle tiliä, että mitä kumpikin on ostanut. Tilipäivänä maksetaan laskut ja silloin menevät lainanlyhennykset ja sitten huolehditaan, että on rahaa ruokaan. Muuten kumpikin ostelee, mitä ostelee. Isommista ostoksista sovitaan kyllä yhdessä. Juu, eipä tuo yhteinen tili silloin toimikaan , jos toisella on joku alko-ongelma. Mutta vaikka se ei teillä toimisikaan, se ei tarkoita, ettei se toimi kellään muullakaan. Niin ja tälläkin palstalla on ollut jo monta kertaa puhetta, että on olemassa ja- tilejä sekä tai- tilejä. Kun on kyseessä tai-tili, niin silloin tiliä voi käyttää puolison kuoltuakin. 

Vierailija
11/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:04"]ensinnäkin hän on veljesi lasten äiti, jo se vaatii kunnioitusta ja toiseksi kun antaa kundille 3 lasta niin voi odottaa tarpeen tullen tukea ja tämä rahasumma on aika pieni, mieshenkilön kuuluu huolehtia eikä valittaa joka pennistä

[/quote]

3000 euroa elareiden lisäksi on kyllä aivan kohtuuton summa, eikä pieni! Naurettavaa edes väittää että pitäisi tarpeen tullen antaa tukea ja tommoisia rahasummia.

Voisi luulla että nainen olisi voinut kunnioittaa miestään niin paljon ettei käytä hyväksi sitä että mies luotti heille yhteisen tilin. Ja voisi luulla että nainen ei petä miestään, vaan ennemminkin lähtee suhteesta siinä vaiheessa kun alkaa katsomaan vieraita miehiä siihen tapaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä