Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kim Kardashianin "lähipiiri" viettänyt lomaa yksityisellä saarella

Vierailija
28.10.2020 |

Tästä nyt somessa ollaan erittäin närkästyneitä.

Tästä tulin ajatelleeksi, että täällä suomessa kyllä pääsee omalle yksityiselle (mökki)saarelleen koska vain haluaa, ja etenkin nyt lomautettuna tai työttömänä, jos sattuu mökin omistamaan, kuten moni on tehnyt.

Hyvin asiat täällä Suomessa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymärrä miks ihmisten täytyy närkästyä kaikesta. Kimillä ja kumppaneilla oli tähän mahdollisuus, kaikki vieraat on testattu, he ovat siellä keskenään. Ketä tämä haittaa? 

Kaikilla tulee vain perus "mutta kun minä en saa tehdä mitään kivaa, niin ei saa muutkaan" -asenne. 

Vierailija
2/4 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymärrä miks ihmisten täytyy närkästyä kaikesta. Kimillä ja kumppaneilla oli tähän mahdollisuus, kaikki vieraat on testattu, he ovat siellä keskenään. Ketä tämä haittaa? 

Kaikilla tulee vain perus "mutta kun minä en saa tehdä mitään kivaa, niin ei saa muutkaan" -asenne. 

Itse kysyisin että minkä takia ihmiset seuraavat sitten näitä rikkaita julkkiksia jos heidän päivityksensä suututtavat, itse en siis seuraa vaan luin tuosta ihan muualta, enkä ole suuttunut, tämänkin vain totean vain sen takia koska joku kuitenkin saa päähänsä syyttää minua siitä.

Mutta sen sijaan voin ymmärtää miksi se herättää suuttumusta. Täytyy muistaa että nämä rikkaat hyväosaiset nauttivat köyhempien tuottamista palveluista ja tuotteista. Jos asiaa miettii pienemmässä mittakaavassa, niin miltä se tuntuisi, että pienessä kylässä jotkut söisivät hyvin ja loput näkisivät nälkää. Eihän sellaista voisi mitenkään hyväksyä. Joten on tuo ihan ymmärrettävissä, varsinkin tämmöisinä aikoina. Mikäs siinä silloin kun kaikilla menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyisin että minkä takia ihmiset seuraavat sitten näitä rikkaita julkkiksia jos heidän päivityksensä suututtavat, itse en siis seuraa vaan luin tuosta ihan muualta, enkä ole suuttunut, tämänkin vain totean vain sen takia koska joku kuitenkin saa päähänsä syyttää minua siitä.

Mutta sen sijaan voin ymmärtää miksi se herättää suuttumusta. Täytyy muistaa että nämä rikkaat hyväosaiset nauttivat köyhempien tuottamista palveluista ja tuotteista. Jos asiaa miettii pienemmässä mittakaavassa, niin miltä se tuntuisi, että pienessä kylässä jotkut söisivät hyvin ja loput näkisivät nälkää. Eihän sellaista voisi mitenkään hyväksyä. Joten on tuo ihan ymmärrettävissä, varsinkin tämmöisinä aikoina. Mikäs siinä silloin kun kaikilla menee hyvin.

Mutta eikö sekin ole vain hyvä että edes jollain on varaa  ja mahdollisuus käyttää palveluita ja tuotteita? Tällä hetkellä kaikkien ketkä vain pystyy pitäisi ostaa tuotteita ja palveluita auttaakseen ahdingossa olevia yrittäjiä ja taloutta. 

Myöskin pienessä kylässä osa syömässä hyvin ja osa näkemässä nälkää on vähän ontuva vertauskuva. Kimin matkustelu ei tarkoita sitä että joku "köyhempi" ei voisi matkustaa. Tällä hetkellä pääsee muutamiin Euroopan ja kaukomaiden kohteisiin myös aika huokealla summalla, kun on näyttää negatiivinen testitulos ja muistaa olla karanteenissa kun tulee kotiin. 

Vierailija
4/4 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainaki raivostuttaa nähdä että ei välitetä yhtään siitä että on pandemia menossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi