Olen WT-miljonääri, kysyttävää?
Kysykää pois!
Kommentit (17)
Olen amis, tatuoitu, luen roskakirjoja ja tuhlaan guessin laukkuihin.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:56"]No sittenhän se miehesi on se varsinainen miljonääri.
[/quote]
Olemme aviossa eikä meillä ole avioehtoa. Yhteinen tili löytyy. Tyhmä se on joka työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Teetkö työtä?;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:57"]Olen amis, tatuoitu, luen roskakirjoja ja tuhlaan guessin laukkuihin.
[/quote]
Minä olen amk- tradenomi enkä pidä guessistä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:56"]No sittenhän se miehesi on se varsinainen miljonääri.
[/quote]
Olemme aviossa eikä meillä ole avioehtoa. Yhteinen tili löytyy. Tyhmä se on joka työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Teetkö työtä?;)
Ap
[/quote]
Itseasiassa en, koska taidan pudota samaan kategoriaan kuin sinä. Minulla ei tosin ole edes peruskoulun jälkeistä koulutusta. Mutta onnittelut hyvästä päätöksestä!
Mitä autoa ajat?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:00"]Miten raha näkyy arjessanne?
[/quote]
Autot on mallia mersu ja bmw, uusia.. Käyn ostoksilla 2-3 krt viikko ja tuhlaan joka kerta 200-500 e.
Ap
Ap, aloituksesi kertoo iseaköyhyydestä, et keksinyt parempaa aihetta provollesi. Menisit jo hoitoon niiden miljooniesi kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:09"]piti kirjoittaa IDEAKÖYHYYDESTÄ
[/quote]
Eka tekstisi kertoo vaikeasta kielenhallinnan vaikeudesta. Säälin kaltaistasi heikkolahjaista.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 11:09"]Ap, aloituksesi kertoo iseaköyhyydestä, et keksinyt parempaa aihetta provollesi. Menisit jo hoitoon niiden miljooniesi kanssa.
[/quote]
Olet niin kateellinen, ettet voi uskoa mun olevan miljunääri!:D
Ap
tuhlaat 200-250 € ja olet miljonääri? mä tuhlaan ton verran päivässä, enkä ole miljonääri
rofl reps kops
Vaikeasta kielenhallinnan vaikeudesta, eli ainakin siltä osin olen paremmalla puolella kun ei ole vaikeuksia.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:54"]
Ei, naimalla ylemmän tason miehen, jolla menestyvä yritys.
Ap
[/quote]
Taisit voittaa lotosta?