Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten ihmisten treffit ja tapailut - missä vaiheessa voidaan puhua jo oikeammasta suhteesta?

Vierailija
28.10.2020 |

Olen tavannut erään miehen pari kuukautta sitten ja sen jälkeen olen olemme viettäneet muutaman pitkän viikonlopun saman katon alla. Emme asu samassa kaupungissa ja välimatkaa on noin 150 km. Olemme tehneet aivan tavallisia asioita, kauppahommista kokkaukseen, ulkoilua, juttelua, naurua, läheisyyttäkin ollut.

Edellisellä kerralla mies yllätti ja kysyi, haittaisiko minua, jos käytäisiin pieni reissu autolla ja toimitettaisiin samalla muutamia asiota. Kertoi, että näkisin samalla hänen vanhempansa ja muutamia ystäviä, jos tämä on ok minulle. Suostuin tuohon ja hommat meni aivan hyvin. Kävimme myös hänelle tutussa lounasruokalassa ja siellä oli paljon hänen työkavereitaan, joten söimme samassa pöydässä.

Mies on kertonut olevansa aika ronkeli naisten suhteen ja että tapailut ovat yleensä jääneet yhteen kertaan, kun jokin on ollut pielessä. On ollut minulle kuitenki todella mukava ja mieleisen oloinen. Hän on sanonut jo aiemmin, että olen oikeasti kiinnostavan oloinen ihminen pitkään, pitkään aikaan ja voisin kuvitella, että hän näin oikeasti ajatteleekin. Tarkoitus on tavata kohta uudelleen ja muutamasta lähiviikonlopusta on ollut jo puhetta.

MItenkä aikuisten ihmisten tapailut yleensä menee? Kuuluuko jossakin vaiheessa keskustella suhteen laadusta vai meneekö kaikki omalla painollaan? Miten nämä yleensä menee aikuisilla ihmisillä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jutella tilanne selväksi, jotta molemmat tietävät olevansa samalla aaltopituudella eikä tule yllätyksiä. Oletuksiin ei kannata perustaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän