Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hän ajatteli?

mies41
26.10.2020 |

Kävi taannoin näin. Vaimon sisko, jota sanon tässä suviksi, oli meillä yötä. Vaimoni oli mennyt nukuttamaan lapsiamme. päädyimme Suvin kanssa istumaan samalle sohvalle. Suvi oli jo laittanut lyhyehkön yöpaidan kauniin vartalonsa peitoksi ja nojasi selkänsä käsinojaan. Hänen alapäänsä oli minuun päin ja pikkuhousut hyvin naiselliset, ilman liiallista kangasta. Kun jalatkaan eivät olleet mitenkään ristissä niin minulla oli hyvät näkymät. Juttelimme tunnin verran niitä näitä. Hän ei voinut voinut olla huomaamatta, että silmäni harhautuivat välillä alemmas, mutta pientäkään elettä hän ei tehnyt mitään peittääkseen. Mitä hän ajatteli? Voiko joku nainen olla niin sinisilmäinen ettei huomaa asian seksuaalista puolta? Oliko hän tarjolla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset vaan tykkää esitellä itseään ja saavat siitä jotain kiksejä tai sitten seuraili vaan miten reagoit ja raportoi käytöksestä vaimollesi. Voihan tietysti olla joku vähän outo tapauskin, joka yrittää iskeä siskonsa miestä, mikä kyllä ei ole ihan tervettä. Niin tai näin niin ehkä kannattaa jättää huomiotta jos tuollaista tekee, niin ei tule ongelmia omaan suhteeseen.

Vierailija
2/3 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, mun sisko yrittännyt oikeasti mun miestä! Ja eksänsä minua...

kaikenlaisia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu...kaikilla meillä taitaa olla se joku 'oma juttu' mistä kiksit saa. En jaksa uskoa, että siellä olisi juonittu tyyliin: mee näyttelemään jalkoväliäsi mun mihelle ja raportoi sitten - ei kai tuollaista kukaan... Ehkä hän vain yksinkertaisesti tykkää vähän näytellä ja nauttii siitä tollasessa turvallisessa ymäristössä - eikä se nyt keltään, edes vaimoltasi, ole pois jos vähän katselee kaunista ihmistä. Oma kantani tähän, kun kerran kysyit, on: relax ihmiset, nauttikaa elämästä ja älkää ihan kaikesta stressaantuko/loukkaantuko. Kivahan sitä on miehenä naisia katsella ja luultavasti vähän toisinkin päin. Iloa maantantai-iltaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan