Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsatauti

Vierailija
03.02.2014 |

Alkoi huonolla ololla viikko sitten. Ma ja ti etoi. Ke,to, pe, la todella kovat vatsakivut ja kuumetta. Eilen alkoi ripuli. Tänään on kuumetta ja oksentelua ja huimausta.

Onko tällaista liikkeellä? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 17:46"]

Alkoi huonolla ololla viikko sitten. Ma ja ti etoi. Ke,to, pe, la todella kovat vatsakivut ja kuumetta. Eilen alkoi ripuli. Tänään on kuumetta ja oksentelua ja huimausta.

Onko tällaista liikkeellä? 

[/quote]

En ole ikinä edes kuullut vatsataudista joka kestäisi viikon...

Vierailija
2/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikkeellä.

Ja jos oireet on alkuun noin epämääräiset, niin hyvinkin voi kestää viikon. Ei se itse ripuli tai oksentelu sentään viikkoa kestä. 

Paranemista ap:lle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aitä tässä ihmettelenkin. Viime viikolla en kyllä saanut yhtään levätä kun lapset oli kipeinä. Liekö se sen takia nyt pitkittynyt. Ap

Vierailija
4/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on joskus kestänyt ripuli kaksikin viikkoa. Toisten vatsat on huonompia toipumaan...

Vierailija
5/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysythän kotonona, ettet tartuta muita

Vierailija
6/6 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Toissa viikonvaihde meni vuorotellen sängyssä ja vessassa. Ja vauhti oli sen verran ärhäkkää, että pyykkiäkin pääsi syntymään. Jos joi vettä, se tuli kaaressa ulos suun kautta. Vissyvesi pysyi paremmin. Muutama päivä taudin jälkeen piti juoda huomattavasti normaalia enemmän. Yhtä mittää oli jano. Tauti oli sen verran kuivattanut elimistöä. - Epäilen, että minulla oli norovirus, sillä jälkikaikuja tuli pitkin viikkoa.