18v muuttaa 33v kanssa yhteen
Mitä mieltä asiasta, että 18 vuotias tyttö muuttaa 33 vuotiaan miehen kanssa asumaan? Tällä miehellä on myös lapsia edellisestä liitosta, mikä tarkoittaa että tästä "naisesta" tulee äitipuoli näille lapsille. Voiko tuon ikäinen oikeasti olla valmis suhteeseen noin eri elämänvaiheessa olevan kanssa?
Halusin kuulla teidän mielipiteitä:)
Kommentit (17)
Tulee mieleen, että mies on aivan keskenkasvuinen ja tyttö taas ikäistään kypsempi (tai yrittää olla ikäistään kypsempi). Lakihan ei tuota estä, mutta aika hassulta kieltämättä kuulostaa. Mun kaveri (34v.) tapaili 24v. mimmiä ja sillekin pyöriteltiin silmiä.
Ikistä olikin jo ikävä! Että tämmöinen ikäero tällä kertaa? Kerrotko vielä lasten iät, onko heillä hämmentävä ikäero? Minkä ikäisenä 33v saanut lapset, oliko epäilyttävän nuori isäksi? Minkä ikäinen biologinen äiti on ja näyttääkö ikäiseltään? Entä lasten isovanhemmat, minkä ikäisinä jäämässä eläkkeelle, hoitavatko lapsia koskaan? Lasten serkkujen ikää et mainitse ollenkaan, miksi et?
Mun parhaalla ystävällä ja hänen miehellään on tuon verran ikäeroa, ystäväni oli 20, kun he tapasivat. Tällä miehellä oli myös lapsia edellisestä suhteesta ja ystävästäni tuli heille äitipuoli. Kyllähän se kuulostaa erikoiselta, mutta nyt, kun ovat olleet yli 10 vuotta naimisissakin, ei asiaa enää edes ajattele.
Luulee olevansa ja suuttuu jos joku koittaa estää. Noin 23-25v tajuaa että on vielä nuori, tää on paskaa, haluaa elää, tulla mennä ja tehdä. Sitten lähtee parisuhteesta. Toivottavasti eivät vain ehdi tehdä lasta ennen sitä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:10"]Luulee olevansa ja suuttuu jos joku koittaa estää. Noin 23-25v tajuaa että on vielä nuori, tää on paskaa, haluaa elää, tulla mennä ja tehdä. Sitten lähtee parisuhteesta. Toivottavasti eivät vain ehdi tehdä lasta ennen sitä.
[/quote]
Tätä me tytön kavereina pelätäänkin. Tuntuu vaan niin hämärälle, että tuon ikäinen mies haluaa edes olla meidän ikäisen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:10"]Luulee olevansa ja suuttuu jos joku koittaa estää. Noin 23-25v tajuaa että on vielä nuori, tää on paskaa, haluaa elää, tulla mennä ja tehdä. Sitten lähtee parisuhteesta. Toivottavasti eivät vain ehdi tehdä lasta ennen sitä.
[/quote]
Tätä me tytön kavereina pelätäänkin. Tuntuu vaan niin hämärälle, että tuon ikäinen mies haluaa edes olla meidän ikäisen kanssa...
[/quote]
Kuka mies ei haluaisi olla nuoremman mimmin kanssa. Ja rakastuneena kuvittelee että rakkaus kestää... Varsinkin jos edellinen suhde on vasta hiljattain päättynyt, ottaa tiedostamattaan laastarin. Tai haluaa näyttää exälleen...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:10"]Luulee olevansa ja suuttuu jos joku koittaa estää. Noin 23-25v tajuaa että on vielä nuori, tää on paskaa, haluaa elää, tulla mennä ja tehdä. Sitten lähtee parisuhteesta. Toivottavasti eivät vain ehdi tehdä lasta ennen sitä.
[/quote]
[/quote]
Monella miehellä säilyy unelma nuoresta naisesta läpi iän. Todella tavallinen juttu, mutta harva sitä viitsii oikeasti lähteä toteuttamaan.
Ja itsekin veikkaan, että tyttö lähtee suhteesta juuri tuossa 22-25-vuotiaana. En usko, että nuori nainen kuitenkaan haluaa tuhlata parhaita vuosiaan itseään 15 vuotta vanhempaan äijään ja lastenhoitoon. Vaikka ko. äijä miten paljon tuota haluaisikin.
T. Mies, 29v.
Tämä mun ystäväpariskunta on ollut yhdessä jo 13 vuotta, että ilmeisesti rakastuneena kuvittelu on osunut oikeaan. En nyt mene sanomaan, että ap:n ystävän tapauksessa näin on, mutta tuttujeni kohdalla kyllä.
4
Siinä noin 24-25v iässä tajuaa että on vasta nuori ja maailma edessä. Sitten alkaa katselemaan kun puoliso elää täysin erilaista elämää kohti neljääkymppiä.
No totta ihmeessä ton ikänen ukko haluu nuorta lihaa ku kotikurppa elähtää! Ja jos onnistuu seurustelun siitä alottamaan ni saa piukkaa pimua melko pitkäänkin. Hyvä diili!
Juppe
Sen tiedän ettö rakkaus ei katso ikää, mutta sen yhden kerran kun tämän miehen olen tavannut niin tunnelma oli niin vaivaantunut koska ei osattu keskustella keskenämme yhtään mitään.. Ap
Ja tämä keskutelun puute sen takia koska meillä ei ole tuon ikäisen kanssa mitään yhteistä. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:10"]Luulee olevansa ja suuttuu jos joku koittaa estää. Noin 23-25v tajuaa että on vielä nuori, tää on paskaa, haluaa elää, tulla mennä ja tehdä. Sitten lähtee parisuhteesta. Toivottavasti eivät vain ehdi tehdä lasta ennen sitä.
[/quote]
[/quote]
Kuka mies ei haluaisi olla nuoremman mimmin kanssa. Ja rakastuneena kuvittelee että rakkaus kestää... Varsinkin jos edellinen suhde on vasta hiljattain päättynyt, ottaa tiedostamattaan laastarin. Tai haluaa näyttää exälleen...
[/quote]Toi haluaa näyttää exälleen on hauska kyllä. Varmasti voi olla ihan totta miehen ajatuksissa, mutta itse halkeaisin varmaan naurusta, jos eroaisin nyt ja exäni menisi pokaamaan jonkun pikkutytön. Tai oikeastaan en, koska olisin tytön puolesta surullinen ja pitäisin exääni moraalittomana tampiona (olisin pettynyt häneen). Mitään "näyttämistä" tuossa ei ole, helppohan 18-vuotiaita tyttöjä on tuommoisen vielä vetreän kolmekymppisen iskeskellä. Se hivelee tuon ikäisen vielä kehittymässä olevaa itsetuntoa ja teiniyden epävarmuutta."Mullapa onkin MIES, en tyydy mihinkään kehittymättömään nulikkaan". :D Kyllä nuo omat teiniajat on ihan muistissa vielä.
Naisten maailma on niin käsittämätön ja kapeakatseinen, että huh huh! Eihän tuo ikäero ole yhtään mitään, mies on juuri päässyt miehen ikään ja tyttö on hyvällä alulla aikuiseksi, älkää olko niin kateellisia.
Tietysti niille naisille on vaikeaa tajuta ikäeroa jotka itse esim. treffipalstoilla kuvailevat itseään "olen 33 vuotias nuori nainen", just joo, millonka sitä sitten ollaan aikuisia eikä enää nuoria?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Toi haluaa näyttää exälleen on hauska kyllä. Varmasti voi olla ihan totta miehen ajatuksissa, mutta itse halkeaisin varmaan naurusta, jos eroaisin nyt ja exäni menisi pokaamaan jonkun pikkutytön. Tai oikeastaan en, koska olisin tytön puolesta surullinen ja pitäisin exääni moraalittomana tampiona (olisin pettynyt häneen). Mitään "näyttämistä" tuossa ei ole, helppohan 18-vuotiaita tyttöjä on tuommoisen vielä vetreän kolmekymppisen iskeskellä. Se hivelee tuon ikäisen vielä kehittymässä olevaa itsetuntoa ja teiniyden epävarmuutta."Mullapa onkin MIES, en tyydy mihinkään kehittymättömään nulikkaan". :D Kyllä nuo omat teiniajat on ihan muistissa vielä.
[/quote]
Tämä on just se mitä minäkin oon ajatellut. Tuntuu että mies on ottanut mun kaverin vaan laastarksi vanhan tilalle että olis edes joku jonka kanssa olla... Harmittaa vaan, kun kaveri on oikein nätti tyttö mutta tyytyy sitten tuollaiseen kaljamahaiseen helvetin enkelin näköiseen isäpappaan.. Ja kyllä, tiedän ettei ulkonäkö ole kaikki kaikessa mutta silti tämä on mun mielestä epäilyttävää. Ap
Olisit iloinen kun teinixi saa kerrankin ilmeisesti taitavan miehen munaa.