HS syntyneitä:
Lennon Otava
Tilma Vanamo
Viia Lilia
Selma Peppi Serafiina
Kommentit (11)
Tosi hyviä nimiä! :) Yhdessäkään ei ole b, c, x tms. vierasperäisiä konsonantteja eikä mikään vaikuta "kirjoitetaan yhdellä mutta lausutaan kahdella kirjaimella" -snobbailulta!
Kivoja nimiä, ei mitään vikaa.
En käsitä muutenkään tätä nimien haukkumista, eihän kaikilla mitenkään voi olla samanlainen maku. Olishan se aika tylsää, jos kaikki antais lapsilleen just ne samat nimet mitä mä oon valinnut omilleni. Kiva, että muille tulee mieleen sellaisia nimiä, joita itselle ei ikinä tulisi.
Erikoisia nimiä, mutta eivät hankalia käytössä. Rumempia nimiä löytyy nimipäiväkalenterista.
Kun luen noita Syntyneitä -ilmoituksia, en voi olla pitämättä vähän tyhminä tai ainakin tietämättöminä vanhempia, jotka ilmoittavat "...sai kasteessa nimen...". Fiksuina pidän vanhempia, jotka osaavat muotoilla ilmoituksen oikein.
Söppänöitä nimiä :) Kiva ettei kaikki ole Valttereita tai Villejä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 17:45"]
Kun luen noita Syntyneitä -ilmoituksia, en voi olla pitämättä vähän tyhminä tai ainakin tietämättöminä vanhempia, jotka ilmoittavat "...sai kasteessa nimen...". Fiksuina pidän vanhempia, jotka osaavat muotoilla ilmoituksen oikein.
[/quote]
Mä pidän fiksuina vain niitä, joiden lasta ei kasteta ollenkaan ;) .
näiden lasten vanhempien itsetehostuksen tarpeesta on kyse, kun heidän omasta mielestä lapselleen antamansa "hieno" nimi vie ajatukset ihan kummallisiin mielleyhtymiin ulkopuolisen mielestä ...
Kamalia:D