Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko pakottavaa tarvetta olla palstapoliisi?

Vierailija
01.02.2014 |

Joskus tulee mietittyä, millainen on ihminen, joka otsa rypyssä ilmoittelee asiattomiksi kaikenlaisia av:n viestiketjuja, joissa on syntynyt hyvää keskustelua puolesta ja vastaan jostain asiasta.

Mitä tyydytystä tällainen ihminen saa toiminnastaan? Luulisi, että olisi hedelmällisempää osallistua keskusteluun sillä eriävällä mielipiteellään. Pyrkiikö tällainen ihminen vaientamaan kaikki erimieliset hyssyttelyllä todellisessakin elämässä?

Ilmoittaako joku tällainen herkästi loukkaantuva sinisukka kohta tämänkin aloituksen asiattomaksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt ilmoitusta asiattomasta viestistä tällä palstalla, koska täällä tuntuu että saa kirjoittaa mitä vaan, ja jos on joku pervo jotain kirjoittanut, en avaa ketjua ollenkaan.

Vierailija
2/14 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satun huomaamaan niin nämä viestit/viestiketjut saavat minulta kylmää kyytiä:

-bloggareiden haukkumaketjut

-kontakti-ilmoitukset

-pikkuhousukauppiaat ja muu spämmi

-homotteluviestit seksikeskusteluissa

-kakkaan liittyvä intoilu seksikeskustelussa

-uhkailuviestit

-halventavaa kielenkäyttöä sisältävä rasismi

-pääasiassa kiroiluun ja haistatteluun keskittyvät viestit

-selkeä valehtelu aloitusviestissä esimerkiksi jostakin uutisesta

Ei ole pakottavaa tarvetta mutta nämä siis saavat leiman jos aikaa on. En yleensä tarkista poistuuko viesti tai viestiketju ilmoitukseni johdosta joten en tiedä onko tästä ollut hyötyä. Joskus olen huomannut ilmoittamani roskan lähtevän palstalta hyvinkin vauhdikkaasti. Roikun palstalla päivin öin...

Pervous tai väärä mielipide ei ole mulle peruste ilmoittaa viesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pedofilia-aiheita olen ilmoitellut ja samoin sen kun joskus arvosteltiin todella törkeästi erään kuolleen lapsen ulkonäköä.

Törkeät mauttomuudet tai laittomuudet saavat minut klikkaamaan viestin asiattomaksi siis. Näitä olen lukenut blogeistakin, mutta minusta niiden kirjoittajien pitää sietää enemmän kriitiikkiä kuin "yksityishenkilöiden", itsehän he haluavat, että heidän yksityiselämästään luetaan.

Enemmän ärsyttävät sellaiset palstapoliisit, jotka tulevat erinäisiin ketjuihin kertomaan, ettei tästä asiasta kannata keskustella koska häntä se ei kiinnosta. Ihan kuin ihmiset tuottaisivat sisältöä palstalle juuri tätä henkilöä varten.

Vierailija
4/14 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 05:00"]

Jos satun huomaamaan niin nämä viestit/viestiketjut saavat minulta kylmää kyytiä:

-bloggareiden haukkumaketjut

-kontakti-ilmoitukset

-pikkuhousukauppiaat ja muu spämmi

-homotteluviestit seksikeskusteluissa

-kakkaan liittyvä intoilu seksikeskustelussa

-uhkailuviestit

-halventavaa kielenkäyttöä sisältävä rasismi

-pääasiassa kiroiluun ja haistatteluun keskittyvät viestit

-selkeä valehtelu aloitusviestissä esimerkiksi jostakin uutisesta

Ei ole pakottavaa tarvetta mutta nämä siis saavat leiman jos aikaa on. En yleensä tarkista poistuuko viesti tai viestiketju ilmoitukseni johdosta joten en tiedä onko tästä ollut hyötyä. Joskus olen huomannut ilmoittamani roskan lähtevän palstalta hyvinkin vauhdikkaasti. Roikun palstalla päivin öin...

Pervous tai väärä mielipide ei ole mulle peruste ilmoittaa viesti. 

[/quote]

No on sulla sitten siinä puuhaa. Ihan uteliaisuudesta: mitä luulet saavuttavasi tällaisella? Kai tajuat, että jos on vaikka jokin ajankohtainen, otsikkoihin päässyt aihe, niin ihmiset ovat eri mieltä asioista.

Jos sinun mielestäsi aloitusviestissä vaikka valehdellaan, niin eikö sinulle riitä, että siinä viestiketjussa muut ihmiset korjaavat asiaa ja ovat eri mieltä? Jos sinä poistat sen koko ketjun, niin osa porukasta on nähnyt vain sen aloituksen ja luulee, että näin asiat ovatkin kuin mitä siinä sanottiin.

Vierailija
5/14 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 05:06"]

Jotain pedofilia-aiheita olen ilmoitellut ja samoin sen kun joskus arvosteltiin todella törkeästi erään kuolleen lapsen ulkonäköä.

Törkeät mauttomuudet tai laittomuudet saavat minut klikkaamaan viestin asiattomaksi siis. Näitä olen lukenut blogeistakin, mutta minusta niiden kirjoittajien pitää sietää enemmän kriitiikkiä kuin "yksityishenkilöiden", itsehän he haluavat, että heidän yksityiselämästään luetaan.

Enemmän ärsyttävät sellaiset palstapoliisit, jotka tulevat erinäisiin ketjuihin kertomaan, ettei tästä asiasta kannata keskustella koska häntä se ei kiinnosta. Ihan kuin ihmiset tuottaisivat sisältöä palstalle juuri tätä henkilöä varten.

[/quote]

Törkeään mauttomuuteen minäkin puutun, enkä tunne olevani palstapoliisi. Samoin puutun, jos huomaan jonkun tarkoituksellisesti kiusaavan palstalle oikeista ongelmistaan avautunutta ja herkässä mielentilassa olevaa kirjoittajaa. Täällä ei kaivata niitä, jotka potkivat maassa makaavia.

Olen huomannut, että ihmiset paljon mieluummin valittavat palstan ongelmista ja törkeistä viesteistä keskusteluissa uusilla viesteillä kuin painavat sitä "ilmoita asiaton viesti" nappulaa. Valittaminen on ilmeisesti kivaa. Itse uskon tekoihin #3

Vierailija
6/14 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 05:16"]

No on sulla sitten siinä puuhaa. Ihan uteliaisuudesta: mitä luulet saavuttavasi tällaisella? Kai tajuat, että jos on vaikka jokin ajankohtainen, otsikkoihin päässyt aihe, niin ihmiset ovat eri mieltä asioista.

[/quote]

Erimielisyys ei mua häiritse. Niinkuin sanoin en puutu mielipiteisiin. Puutun siihen, kun mielipiteitä yritetään edistää johonkin henkilöön käyvällä solvaamisella tai suoranaisella valehtelulla. Olen usein poistattanut henkilöön kohdistuvaa solvaamista mutta en edes muista, koska olisin viimeksi ilmoittanut itseeni kohdistuvista solvauksista. Mulla on aika paksu nahka.

Miksikö teen tätä? Siksi, että palstalla ei ole mitään suodattimia, joilla saisi asiattomuudet pois näkyvistä ja itse monen tuttuni kanssa luemme näitä. Jos roska poistuu täältä nopeasti niin palstan roskaamisesta ei tule palkintona sitä iloa että oma viesti aiheuttaisi pitkän keskustelun. Tällöin roskaa tulee vähemmän ja roskaajat menevät harrastamaan muualle.

Vierailija
7/14 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/3917899/ketju/palstaa_lukiessa_tulee_surulliseksi/sivu/1

Ei ollut ainoa keskustelu palstan ongelmista viime aikoina. Jos der Sweinehündshcen Palstapolizei vähentää tarvetta tuollaiselle niin hyvä, lisää sikahauvoja tänne. Jos ei niin paha, sikahauvelit pois palstalta.

Vierailija
8/14 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koe olevani palstapoliisi, vaan normaali ihminen, kun en halua lukea pedofiilin päiväunia tai törkeää puolustuskyvyttömiin ihmisiin kohdistuvia aggressiivisia viestejä.  Täällähän on aivan sairaita ihmisiä myös, ja kaikkea paskaa, mistä me, kiitos moderoinnin, emme ehdi nähdä kuin sen jäävuoren huipun, ja siinäkin on tarpeeksi. 

Vierailija
9/14 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viemäriä haistella niin menkää Suomi24:lle. Siellä moderointi näyttää loppuneen ja palstat ovat sen mukaisessa  kunnossa. Roskasta saa vapaasti ilmoittaa mutta edes alaikäisten seksikontaktiviestejä ei poisteta.

Vierailija
10/14 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut asiaton koska ei tullut poistettua. 

Vierailija
11/14 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/14 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yö saapuu ylle elämän valtatien

ja provot kans.

Vierailija
13/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle tarvittaisiin palstapoliisien lisäksi palstaputka ja palstahäpeäpaalu. Palstahuomiohuorathan meillä jo on ja palstapaheksujat.

Vierailija
14/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin tämän ketjun asiattomaksi, koska tässä osoitettiin rasismia meitä provoilijoita kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän