Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sairauslomatodistuksesta

Vierailija
31.01.2014 |

Olin lääkärissä kuukautishäiriöiden takia ja samalla pyysin saikkutodistuksen töihin flunssasta. Töistä saa kolme päivää olla pois omalla imoituksella, mutta usein toistuviin omiin ilmoituksiin puututaan. Vuosi on vasta alussa ja siksipä samalla reissulla tositusta kysyin.

Noh todistukseen tulikin molemmat diagnoosit. Ja jos diagnoosin googleen syöttää niin vastaus on, että raskaus on yleisin syy tähän(tosin minä en ole raskaana).( Meillä on toiveena myös saada lapsi, mutta en siitä vielä töissä halua puhua.)

Nyt mietin, että vienkö koko todistusta töihin. Googlaileekohan pomoni diagnooseja tai alkaako kyselemään enemmän moisesta. Vai pitäiskö mun jotakin selitellä antaessani todistuksen? Mitä sinä tekisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olin saikulla ja ihan pelkkää lämpöilyä oli. Tässä flunssassa esim. pään särky oli niin voimakasta, että jäin kotiin(ovathan toiset kotona migreenistäkin).

Ei se lääkäri olis sitä saikkua kirjoittanut, jos olisin työkykyiseltä vaikuttanut.

-Ap-

Vierailija
2/6 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöily ja kova särky pahempi kuin migreeni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssasta saikkua...kai kuitenkin oli kuumettakin??

Vierailija
4/6 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä flunssassa olen töistä pois ilman kuumettakin. Eihän se kuume ole mikään ainoa sairauden merkki.

Vierailija
5/6 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne työnantajat ovat ovat niin uteliaita, että googlettavat jokaisen diagnoosin. Sulla on lääkärin saikkulappu ja sillä hyvä. Työnantajahan määrää sen, maksaako palkan.

Vierailija
6/6 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tarvitse edes googlettaa kun järjestelmään syöttäessä saikkua, ohjelma kysyy lääkärin kirjoittamaa diagnoosia ja selitys koodille tulee automaattisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi