Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen joka roikkuu tällä palstalla tähän aikaan lauantaina on epäonnistunut elämässään.

Vierailija
24.10.2020 |

Karu tosiasia. Kannattaa tunnustaa se itselle.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut missä?

Vierailija
2/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii missä nyt pitäis olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä korona ja koronallalla pelottelu?

Vierailija
4/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin?

Vierailija
5/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin olet täällä, ap.

Vierailija
6/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän epäonnistumisen, mutta palstailu ei liity siihen.

Vierailija
7/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pitäisi olla? Minä olen aikuinen ihminen jolla on lapsi huollettavana. Ei tällaisen kuulukaan humputella missään tähän aikaan.

Vierailija
8/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä olisi yksin asuvana opiskelijana lauantai-iltana, kun koronatilanne on pahentunut eikäi voi oikein käydä missään?

Vierailija
9/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nyt pitäisi olla? Otanko vauvan mukaan?

Vierailija
10/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin? Missä mun sit pitäisi olla? Huomenna on aikainen herätys kun on tärkeitä työasioita heti aamusta.

Mun lauantai on katsos sitten tiistai-iltana.

Vierailija
11/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin olet täällä, ap.

niin olen. ainut hyvä asia elämässäni on se että se päättyy joskus.

Vierailija
12/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oukei. Olinko onnistuneempi nuorempana, kun baarit ja kotibileet jaksoi kiinnostaa? Ei enää jaksa, oli sitten korona tai ei koronaa.

Vierailija
13/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnetään

Vierailija
14/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä epäonnistujia on sitten aika paljon! Mm. viime viikonloppuna vastaili hammaslääkäri, oikein pätevän oloinen ja asiallinen, ihmisten hammasongelmiin. Tuskin kokee itseään epäonnistuneeksi. Eiköhän tämä ole viihdettä siinä missä jotku possetkin. Tässä pääsee itse vaikuttamaan sisältöön Ja jos fiksusti toimii, voi saada muillekin hyvän fiiliksen.

Vierailija
15/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii..oon onnistunut elämässä tosi hyvin!! jos pois jätetään työelämä.Muutosta kateutta,työpaikkakiusiminen jätti jälkensä ,arkuuden.Muuten mun elämä on niin järjestyksessä kun vaan voi.

Vierailija
16/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo saavuttanut suurimman osan asioista, joita olen halunnut, joten en tiedä miten olen epäonnistunut. Näin viikonloppuna halusin ottaa rennosti ja katsoa televisiosta leffa, jota en ole nähnyt. Selaan palstaa puhelimella kun tuli mainoskatko. Mitä pitäisi tämän sijaan tehdä?

Vierailija
17/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. En tykkää tästä koko palstasta, mutta silti olen täällä nyt ja joka päivä, koska elämäni on niin tylsää.

Vierailija
18/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä epäonnistujia on sitten aika paljon! Mm. viime viikonloppuna vastaili hammaslääkäri, oikein pätevän oloinen ja asiallinen, ihmisten hammasongelmiin. Tuskin kokee itseään epäonnistuneeksi. Eiköhän tämä ole viihdettä siinä missä jotku possetkin. Tässä pääsee itse vaikuttamaan sisältöön Ja jos fiksusti toimii, voi saada muillekin hyvän fiiliksen.

Kummallinen vastaus.

Ei se onnistuminen ole ammatista kiinni.

Ihmeellistä yleistämistä.

Hammaslääkäri = onnistunut elämässä

Ei hammaslääkäri = ei onnistunut elämässä

Mä olen itse ihan tyytyväinen ja mun mielestä tää palsta on moninainen tylsä mielenkiintoinen hupaisa turhauttava.... montaa

Vierailija
19/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina joku on luuserimpi kuin joku toinen. Siksi teitä luusereita onkin niin mukava pilkata.

Vierailija
20/28 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuule ap hyvin. Tulin juuri saunasta, tässä palstailen ja katson Tuttujuttu show:ta, kun kohta Kekäläiset ovat tentattavina ja Susanna Laine kyselijänä. Palstailen tässä samalla ja siemailen olutta. Mies tuossa toisessa tuolissa myös katsomassa. Meillä tässä oikeen mukavaa, mitään ei puutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme