Fitness24/7 ja korona
Ihan uskomatonta toimintaa firmalta. Korona jyllää, mutta jäsenyyden jäädyttäminen on tehty käytännössä mahdottomaksi! Edelleen se pitäisi tehdä henkilökohtaisella käynnillä vastaanotossa ja toimenpide on maksullinen ellei asiakkaalla ole näyttää lääkärintodistusta!
Salin vastaanotossa ei ole ollut moneen päivään henkilökuntaa ollenkaan ja verkkosivuilla omaan tiliin kirjautuessa tulee ilmoitus ”kirjautuminen epäonnistui kolmannen osapuolen virheen takia”. Luonnollisesti ovat myös poistaneet keskustelupalstan kommentoinnin koronaan liittyen.
Raivostuttavaa ja täysin edesvastuutonta. Edesauttavat hienosti omalla toiminnallaan koronatilanteen pahenemista.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mut itse ole ainakin aikoinaan jäädyttänyt jäsenyyden verkon kautta.
Kuten totesin, verkkopalvelu ei toimi. Ei sovelluksella eikä selaimella. Eikä asiakaspalveluun saa yhteyttä, koska se on ”ruuhkautunut pandemiatilanteen vuoksi”.
Vierailija kirjoitti:
No irtisano sitten jäsenyys
Ei pysty kun ei saa mitään yhteyttä asiakaspalveluun. Ei livenä, ei sovelluksen kautta, ei sähköpostitse, ei verkkosivun kautta.
Tuo on ihan uskomaton firma. Pääomasijoittajat haluavat pumpata itselleen rahaa, viis veisaavat koronasta tai asiakkaiden hyvinvoinnista.
Boikottiin koko lafka!
Kuluttajaviranomaiselle valitus menemään.
Ja laitat sähköpostin sinne, että tällä päivämäärällä irtisanot jäsenyytesi
info@f24s.fi
No mikset vaan lopeta jäsenyyttä, ja koronan jälkeen liity uudestaan (mikäli ylpeytesi enää kestää)? Ei kaikesta tarvitse aina tehdä niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuluttajaviranomaiselle valitus menemään.
Ja laitat sähköpostin sinne, että tällä päivämäärällä irtisanot jäsenyytesi
info@f24s.fi
Ei taida kuluttajaviranomainen paljoa voida auttaa, kun salijäsenyyden jäädyttäminen ei ole mikään perusoikeus, kun vaihtoehton on jäsenyydes:D
Vierailija kirjoitti:
No mikset vaan lopeta jäsenyyttä, ja koronan jälkeen liity uudestaan (mikäli ylpeytesi enää kestää)? Ei kaikesta tarvitse aina tehdä niin vaikeaa.
En saa minkäänlaista yhteyttä asiakaspalveluun, siksi. Olennaista ei ole se, haluaako tauottaa vai lopettaa jäsenyyden. Kumpaakaan toimenpidettä ei pysty tekemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluttajaviranomaiselle valitus menemään.
Ja laitat sähköpostin sinne, että tällä päivämäärällä irtisanot jäsenyytesi
info@f24s.fiEi taida kuluttajaviranomainen paljoa voida auttaa, kun salijäsenyyden jäädyttäminen ei ole mikään perusoikeus, kun vaihtoehton on jäsenyydes:D
Ohoh, lähti liian aikaisin. Eli kun vaihtoehton on jäsenyyden irtisanominen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset vaan lopeta jäsenyyttä, ja koronan jälkeen liity uudestaan (mikäli ylpeytesi enää kestää)? Ei kaikesta tarvitse aina tehdä niin vaikeaa.
En saa minkäänlaista yhteyttä asiakaspalveluun, siksi. Olennaista ei ole se, haluaako tauottaa vai lopettaa jäsenyyden. Kumpaakaan toimenpidettä ei pysty tekemään!
Laitat sähköpostia tai oikeaa postia. Voit myös jättää kirjekuoren sinne tyhjään asiakaspalveluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset vaan lopeta jäsenyyttä, ja koronan jälkeen liity uudestaan (mikäli ylpeytesi enää kestää)? Ei kaikesta tarvitse aina tehdä niin vaikeaa.
En saa minkäänlaista yhteyttä asiakaspalveluun, siksi. Olennaista ei ole se, haluaako tauottaa vai lopettaa jäsenyyden. Kumpaakaan toimenpidettä ei pysty tekemään!
Onhan näillä toimipisteitä vaikka kuinka paljon. Kokeile soittaa jonkun isomman paikkakunnan pisteeseen ja hoitaa asia sitä kautta.
Ehkä sulla on selaimessa jotain ongelmia jos ei heidän verkkopalvelunsa toimi. Kokeile toisella selaimella/laitteella.
En tiiä mut itse ole ainakin aikoinaan jäädyttänyt jäsenyyden verkon kautta.