Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä helvettiä tekisin tuon meidän 18v:n kanssa??

Vierailija
28.01.2014 |

Haluaisi jo muuttaa omilleen, vaikka minä olen tasan sanonut ettei käy. Osaa kyllä käsitellä rahaa/maksaa laskuja ym. Mutta kyse on siitä että haluaa muuttaa asumaan samanikäisen poikaystävänsä luo!!! Siis vit....??!! Minulla ei ole sitä poikaa vastaan mitään, kiltti ja kohtelias on, mutta sellainen pitkätukkahippi joka soittaa sähkökitaraa?? Ovat seurustelleet 2v, sekin on liian aikaista muuttaa noin pian saman katon alle.. Ja kuka meillä sitten siivoaa kun olen poissa viikot??? Kotiapulaista en palkkaa. Help.. Ja tyttäreni on joku vitun gootti miten saan sen tytön muuttamaan tyylinsä soveliaaksi???

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että tyttö haluaa muuttaa...

Vierailija
2/11 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo.  aivan liian väsynyt ja vanha.  Täytyy olla erittäin tyhmä jos uskoo tämänkin huonosti kirjoitetun tarinan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on täysi-ikäinen etkä tosiasiassa voi tehdä mitään, jos hän haluaa pois kotoa. On vaikeaa päästää irti, mutta pakko on. Jokaisen on otettava oma elämä hallintaansa käy se sitten helposti tai kompastellen. Mutta muista olla aina puheväleissä ja tuoda esille, että vaikka mitä tapahtuisi elämässä, kotiin voi aina tulla, perhe ei jätä, vaikka muut jättäisivät. Henkinen tuki on tärkeä, anna sitä ja keskustelkaa lähdöstä aikuisina ihmisinä - ei vanhempi kontra lapsi. Onnea luopumiseen.

Vierailija
4/11 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää jo sekin kun se pyörii kaupungilla noissa goottivaatteissaan.. Ap

Vierailija
5/11 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kolmosta. Liian paljon heikkoja kohtia.

Sen sijaan mua kiinnostaa ap itse: minkä ikäinen, millainen arki, mitä tekee työkseen, mikä sai juuri tänään tekemään noin epäuskottavan provon? Oliko erityisen tylsä päivä, niin ettei aivotkaan toimineet?

Vai ironisoiko tässä joku tylsistynyt lukiolaispoika, jonka käsitys palstasta ja mammoista on vanhentunut? Kerro ap, oi! :D

Vierailija
6/11 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:34"]Komppaan kolmosta. Liian paljon heikkoja kohtia.

Sen sijaan mua kiinnostaa ap itse: minkä ikäinen, millainen arki, mitä tekee työkseen, mikä sai juuri tänään tekemään noin epäuskottavan provon? Oliko erityisen tylsä päivä, niin ettei aivotkaan toimineet?

Vai ironisoiko tässä joku tylsistynyt lukiolaispoika, jonka käsitys palstasta ja mammoista on vanhentunut? Kerro ap, oi! :D

[/quote]no Joo, saatan olla vähän väsynyt töiden jälkeen. Ottaa vielä päähän kun tulin käymään kotona niin se oli jatkanut pakkaamistaan muttei siivonnut kotia!! Ap

Vierailija
7/11 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:34"]Komppaan kolmosta. Liian paljon heikkoja kohtia.

[/quote]no Joo, saatan olla vähän väsynyt töiden jälkeen. Ottaa vielä päähän kun tulin käymään kotona niin se oli jatkanut pakkaamistaan muttei siivonnut kotia!! Ap

[/quote]ja edelleen, heitänkö sen goottivaatteet menemään ja ostan soveliaampia? Olen 45, sihteeri, mutta mitä se muille kuuluu?? Ap

Vierailija
8/11 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti voitteko ees kirjottaa kunnon provoja jos sellasia teette

Vierailija
9/11 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta heitän noi rääsyt pihalle..

ap

Vierailija
10/11 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukitse tyttäres johonkin kaappiin ja päästä se pois vaan sillon kun tarttet siivoojaa

Vierailija
11/11 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 16:11"]lukitse tyttäres johonkin kaappiin ja päästä se pois vaan sillon kun tarttet siivoojaa

[/quote] toi on loistava idea, kiitos

ap