Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä ihan luuseri? Vastatkaa rehellisesti!

Vierailija
24.01.2014 |

En ole koskaan saanut koulua loppuun. Minulla on hyvin vähän työkokemusta. Ystäviä ei ole. En ole asunut ulkomailla, ja matkustanut vähän. En osaa kuin yhtä kieltä äidinkieleni lisäksi. En ole lahjakas missään. En tiedä mistä puhutaan, kun ihmiset puhuvat politiikasta tai kirjallisuudesta. En saa kutsuja juhliin, enkä ole koskaan juhlinut mitään omaa juhlaa kavereiden kanssa. Minulla ei ole edes rippikuvaa itsestäni, vaikka olen ripille päässyt. Muita juhlia en ole viettänyt. 

Ja olen 31v ja kotiäiti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tuolla perusteella voi sanoa. Mutta kuulostaa kyllä siltä, että et ole onnellinen. SIlle minä sinuna yrittäisin tehdä jotain.

Vierailija
2/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "luuserius"ole saavutuksista kiinni. Jos olet hyvä, rakastava vaimo ja puoliso, se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:28"]Ei "luuserius"ole saavutuksista kiinni. Jos olet hyvä, rakastava vaimo ja puoliso, se riittää.

[/quote]

Ja siis äiti. Miksi pitäisi saavuttaa ja tehdä kaikenlaista?

Vierailija
4/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostat eristäytyneeltä ja masentuneelta. Puhut ulkoisista saavutuksista ja siitä tykkäävätkö muut sinusta, mutta kaiken lähtökohta on se, että sinä alkaisit tykkäämään itsestäsi. Ei ne ulkoiset saavutukset ole tämän päivän maailmassa kuitenkaan pysyviä, eikä niiden varaan voi onnea rakentaa (ja tämän sanon koska olen ikäisesi ja omassa kaveripiirissä vielä viime vuonna tähän aikaan menestyneet ovat nyt joko työttömiä tai opiskelevat uutta ammattia, ja minä olen yksi heistä. Osa on myös tosi masentunut koska irtisanominen on ollut niin kova paikka.). Elämä on kuitenkin niin usein uusia alkuja joissa on pakko olla juuttumatta menneisiin ja epäonnistumisiin ja luotava moni asia ihan alusta asti uudestaan. Suurin osa ihmisistä joutuu yrittämään ja yrittämään koko ajan, ihan vaan koska muutakaan mahdollisuutta ei ole.

Ala olla ystävä itsellesi, lakkaa miettimästä mitä sinulta puuttuu, ja keskity siihen mitä haluaisit ja miten sen saavuttaisit.

Vierailija
5/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan varmasti hyvä jossain asiassa. Matkustelu ei tee ketään cooliksi. Mieti mitä itse haluaisit ja millainen on mielestäsi luuresi ja millainen haluat olla ja rupea sellaiseksi.

Mene vaikka kirjastoon ja lainaa maaimankirjallisuuden helmiä noin ensi alkuun. Kirjaston virkailija neuvoo.

Vierailija
6/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 14:33"]

Minusta kuulostat eristäytyneeltä ja masentuneelta. Puhut ulkoisista saavutuksista ja siitä tykkäävätkö muut sinusta, mutta kaiken lähtökohta on se, että sinä alkaisit tykkäämään itsestäsi. Ei ne ulkoiset saavutukset ole tämän päivän maailmassa kuitenkaan pysyviä, eikä niiden varaan voi onnea rakentaa (ja tämän sanon koska olen ikäisesi ja omassa kaveripiirissä vielä viime vuonna tähän aikaan menestyneet ovat nyt joko työttömiä tai opiskelevat uutta ammattia, ja minä olen yksi heistä. Osa on myös tosi masentunut koska irtisanominen on ollut niin kova paikka.). Elämä on kuitenkin niin usein uusia alkuja joissa on pakko olla juuttumatta menneisiin ja epäonnistumisiin ja luotava moni asia ihan alusta asti uudestaan. Suurin osa ihmisistä joutuu yrittämään ja yrittämään koko ajan, ihan vaan koska muutakaan mahdollisuutta ei ole.

Ala olla ystävä itsellesi, lakkaa miettimästä mitä sinulta puuttuu, ja keskity siihen mitä haluaisit ja miten sen saavuttaisit.

[/quote]

MIKSI kukaan peukuttaa tätä alas?!

Vierailija
7/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Olet mikä olet, ihan sama mulle.

Vierailija
8/8 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat enemmänkin passiiviselta. Missä elämänjano?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi