Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ina Mikkolan tilipäivä

Realisti
20.10.2020 |

Ihmettelenpäs taas tätä maailman menoa, feministinen näkökulma joka asiaan. Olen yrittänyt antaa naisille mahdollisuuden puolustella näkökantojaan, mutta nainen osaa antaa vain vastakkainajattelua ja lähtökohtaisesti olette aina oikeassa? Ajaako feminismi oikeasti asiaanne? Ina Mikkola missä ovat miehet ja miesten näkökulma ohjelmistosta? Feministinen ajattelu on pitkälti ajatustavaltaan ”minä teen mitä haluan”. Työskentelen pääluottamusmiehenä isohkossa yhtiössä, tosiasiassa kaikki ns. Erimielisyydet yhtiössä ovat sitä että naiset kokevat olevansa aliarvostetussa asemassa miehiin nähden tai jos miehet eivät ole syynä loputtomille palavereille, tappelevat naiset keskenään. Asiat kuten, yleni ennen minua tai toi ei tee töitänsä kunnolla näyttäytyvät ihan viikkotasolla. Miesten asioita ei yhteistoimintamenettelyissä juuri ole. Jos naisista on normaalia kulkea pelkkä bleiseri päällä kaduilla, kokeilkaas takaan että, teitä katsotaan kieroon, katsokaas kun sinne kuuluu alle laittaa paita, muutoin olette täynnä hiertymiä päivän käytön jälkeen. Itse ajattelen että tästä ei ole enää pitkä matka alastomuuteen. Kun vaatteet vähenee, aatteet todentuvat? Muutoinkin feministinen näkökulma on mielestäni vääristynyt, puhutte edelleen 20-30 vuotta vanhoista asioista. Teitä on johtajina, päällikköinä, palveluesimiehinä jne. Valitettavasti työpaikalla on naisia jotka kärsivät siitä etteivät halua olla feministinä esillä mutta kun esimies on feministi niin muutakaan ei uskalla olla, olen nähnyt useita työpaikalta ulosajoja, jossa feministinen naislauma makaa työkaverinsa henkisesti, kun hän ei koe feminismin hurmiota. Niille jotka jaksaa nillittää että kyse on tasa-arvosta, olkaa hyvät ja tarkastakaa mitä sana fem, tarkoittaa...tasa-arvo ei tule koskaan toteutumaan tämä on kylmä facta, tähän voidaan toki pyrkiä mutta luulen että ette ole milloinkaan tyytyväisiä joten lakkaan yrittämästä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ensi kerralla kappalejako, niin joku jaksaa lukeakin jaapatustasi. Nyt sait vain alapeukun.

Vierailija
2/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verorahoilla👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inan alastonkuvia löytyy muuten xxxxxxxxhamsterista. Kivat nännit!

Vierailija
4/10 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen jakso oli kiusallinen, en pystynyt katsomaan alkua pidemmälle. Nuori nainen valittaa työttömyydestään ja matkailualan koulutuksestaan, mutta ei enää tekis tarjoilijan töitäkään, kun se ei ollut oma juttu. Siinäpä motivoitunut ja ahkera tyyppi! 🤦🏻‍♂️

Jotain merkityksellistä pitäis saada tehdä mutta aika passiiviselta vaikutti. Menis sitten hoitoalalle! (Tosin tuskinpa pärjäis opinnoissa tolla asenteella)

Vierailija
5/10 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävän karsee ääni sillä, en pysty kuuntelemaan sitä kimeää narinaa, en sitten lainkaan.

Voi olla, että puhuu ihan asiaakin, en voi tietää.

Vierailija
6/10 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävän karsee ääni sillä, en pysty kuuntelemaan sitä kimeää narinaa, en sitten lainkaan.

Voi olla, että puhuu ihan asiaakin, en voi tietää.

Sen ohjelmat pitäisi dubata suomeksi. Joku trivago-nainen ääneksi, niin katsoisin mielelläni.

Vierailija
7/10 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ensi kerralla kappalejako, niin joku jaksaa lukeakin jaapatustasi. Nyt sait vain alapeukun.

Miten se tehdään?

Ap

Vierailija
8/10 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen että pysyt katsomaan ohjelmaa missä tuo super ärsyttäjä on äänessä.

Vierailija
9/10 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut tätä ohjelmaa, mutta eikö siellä juuri ole eräs keski-ikäinen mies kertonut omasta alkoholismistaan? Eikö siinä ole miesnäkökulmaa..? Tiedän asian vain siitä, kun ko. mies on etäinen tuttuni.

Vierailija
10/10 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kertoo häpeävänsä, mutta kuitenkin on mielummin työtön kuin tekee tarjoilijan työtä? Mitä en nyt tajunnut?