Rinnat ja lihominen
Olen ollut aina voimakkaasti alipainoinen. Teini-iässä siis rintani eivät kehittyneet, koska kehossani ei rasvaa ollut.
Näin aikuisena olen toivonut, että jos jotenkin saisin painoani nostettua niin rintanikin kasvaisivat, mutta onko se aivan turha toivo?
Raskausaikoina, kun olen lihonut 10-20kg rintani ovat aina kasvaneet rajusti, maidonnoustua rintani olivat kuin överisilikonit, mutta imetyksen lopuksi ja painon tiputtua taas alipainon puolelle olen käytännössä rinnaton.
Jos siis kumarrun eteenpäin rintakehässä roikkuu kaksi ihonriekaletta, tuntee että ihon sisällä ei ole yhtään mitään..oi kuinka hemaisevaa.
Esim. Siskollani on kuitekin todella suuret rinnat, vaikka hoikka onkin, mutta normaalipainossa, muilla sukuni naisilla vähintään "normaalit" rinnat.
Ahdistaa, kun olen ikäni kärsinyt rinnattomuudesta ja ripustautunut siihen ajatukseen, että ne kasvaisivat, jos saavuttaisin normaalipainon..
Onko kellään kokemusta alipainosta normaalipainoon noususta ja kuinka rinnat reagoi painon nousuun?
Kommentit (2)
Kiitos vastauksesta, on lohdutava kuulla, että rinnatkin voivat kasvaa painon mukana!
Olen nimittäin asiaan viimepäivinä perehtyessäni lukenut pitkälti vain kokemuksia etteivät kasvaisi lihoessa, ja meinannut vaipua epätoivoon.
Toki kyseessä on yksilöllinen asia, mutta jotenkin kuvittelisin, että nyt kun rasvakudosta ei ole muuallakaan ja jos sitä kehoon jostakin saisin olisikai sitä pakko sinne rintoihinkin mennä..
T.ap
Kyllä mulla ainakin rintojen koko vaihtelee painon mukaan. Kun olin normaalipainon alarajoilla, minulla oli B-kupin rinnat. Nyt olen siitä lihonut 25 kg ja olen lievästi ylipainoinen, kuppikoko on D. Ero näyttää paljon isommalta koska toki myös ympärysmitta on kasvanut, eli liivikokomuutos 65B -> 85D.