Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä muuttua vielä seurusteluksi?

Vierailija
19.10.2020 |

4kk tapailtu. Kerran viikossa nähdään.
Tapailu kerrat ei vaan lisäänny. Asutaan samassa kaupungissa, ollaan lapsettomia.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Jos lapseton sinkkumies on ihastunut, hän haluaa olla kanssasi joka päivä. Näin yksinkertaista on määritellä se, onko suhteella tulevaisuutta vai ei. Toisin kuin nainen, mies myös ihastuu aina heti, ei 4 kk jälkeen.

Nyt tuli paineita. - Uskallanko enää mennä lainkaan treffeille, jos "heti" pitäisi ihastua niin paljon naiseen, että tietää varmaksi, että tuon naisen kanssa haluan olla joka päivä.... Tai sitten olla ihastumatta.

T. Monesti hieman hiaasti lämpenevä mies  

Vierailija
22/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiselle ihastuneelle riittää vain kerran viikossa näkeminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että yksipuolisesti ihastuneelle.

Toinen haluaisi useammin, mutta toista ei niin kiinnosta, mutta jostain syystä haluaa olla yhteydessä niin kerran viikossa suostuu tapaamaan.

Vierailija
24/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko peppuseksiä?

Vierailija
25/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen fwb suhde. Nähdään siis kerran viikossa, välillä mies jää yöksi. Meillä tosin tää on molemmin puolin sovittu, ei haluta seurustella. Mutta seksi on hyvää. Kannattaisi varmaan kysyä toiselta. Meillä tää sovittiin jo parissa viikossa.

Vierailija
26/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun laiselleni hiaasti lämpenevälle miehelle aluksi kerran viikossa tapaaminen riittäisi oikein hyvin.  Mutta toki toivoisin vastavuoroista yhteydenpioa tuossa välissä.

Toki tämä on juuri nyt helppoa sanoa kun elän verraten hektistä arkea ja olen ni-in paljon kiinni muissa puuhissa ja askareissa..

Eikä vähiten siksi, että  siitä on ikuisuus kun olen ollut viimeksi parisuhteessa ja kokenut ja tuntenut, että ihastukseni on saanut vasakaiua ja olen saanut iloita ja tunea, että joku tuntee, jotain vastaavaa minua kohtaan.... Harva asia on yhtä kuluttavaa kuinhuomata, että oma ihastus ja orastava, ellei jo puhjennu rakastuminen, on ollut vain ja ainoastaan omaa mielikuviusa ja haavetta ja unelmaa, eikä toinen olekaan sitä mitä niin paljon halusi uskoa ja toivoa, vaan kaukana, jyvin kaukana siitä.

Korkeintaan hän ollut "Se" joka lopuksi lausahti ja esitti toiveenaan, että eikö me (Hän ja minä) voitaisi olla "vain" ystäviä... No parempi sekin kuin, etä olisi raukkamaisesti ghostannut.          

Vierailija
27/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä onnettomia naisia taitaa olla aika paljon, jotka suostumme tällaiseen. 

Mulla on hyvin samanlainen "suhde", tosin ollaan tapailtu jo runsas puoli vuotta. Eipä tunnu mitenkään onnistuvan tapaaminen useammin, hyvä jos edes kerran viikossa. Olen halunnut luottaa mieheen, kun hän on minusta hyvä ihminen, mutta kyllähän tässä alkaa usko vähitellen loppua. Paljon puhetta, mutta ei tekoja. 

Ja kun vielä itse olen introvertti, enkä halua roikkua toisessa joka päivä tai muuttaa heti (tai koskaan?) yhteen, tms. Mutta eihän tällaisessa harvoin näkemisessäkään mitään järkeä ole, ei opi tuntemaan toista kerralla, eikä synny sellaista läheisyyttä, joka oikeaan parisuhteeseen kuuluu. Ei turvallisuuden tunnetta.

:(

Vierailija
28/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu, jos ei tule muutosta niin "eroa". Minä jaksoin kaksi vuotta tuontapaista suhdetta sillä erotuksella, että vietettiin pääosin joka toinen viikonloppu yhdessä (mies ei halunnut nähdä viikolla) ja muuten oltiin chatväleissä. Ja nekin tapaamiskerrat olivat aina minun sopimiani. Asuttiin samassa kaupungissa, joten ei kyseessä ollut kaukosuhde. Kyllähän sitä ennen pitkää tunsi olonsa arvottomaksi ja mälliämpäriksi. Kannattaa pistää poikki vielä kun on itsetuntoa jäljellä.

Vierailija
29/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on täälläkin. Surullinen tilanne omalta kannalta. Nämä roikuttajat taitavat yleensä olla miehiä.

Maailma olisi kivempi paikka, jos kohdeltaisiin toista, niin kuin haluaisimme itseämme kohdeltavan. 

Vierailija
30/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on täälläkin. Surullinen tilanne omalta kannalta. Nämä roikuttajat taitavat yleensä olla miehiä.

Maailma olisi kivempi paikka, jos kohdeltaisiin toista, niin kuin haluaisimme itseämme kohdeltavan. 

Niinpä. Toisaalta kumpi tässä nyt roikkuu? - Onko Ap edes rohkaistunut sanomaan "tapailu kumppanilleen" , että hän haluiaisi nähdä ueammin? - Vai odottaako vain, että mies(?) kyllä esittää häntä kohtaan tällaisen aloitteen, jos mies(?) vain on tarpeeksi kiinnostunut...  

Vierailija
31/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta sen vaikutelman sai, että ap haluaisi nähdä useammin, mutta mies ei.

Vierailija
32/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies oli/ on todella hitaasti lämpiävä. Olin alkuun monet kerrat ihan varma ettei se " vakavissaan" ole mut edelleen ollaan yhdessä ja nykyään nähdään 2- 3 krt viikossa.

Mies vaikuttaa paljon ihastuneemmalta nyt kuin aluksi.

Lopulta, parempihan se näinpäin onkin.

Nuo salamaihastujat teki mullekin tepposet... yhtäkkiä olikin mies jolla ei ollut kiire mihinkään, sen sijaan että olisi joka päivä nähty. Sellainen salamaihastuminen kun usein tuppaa loppumaankin yhtä nopeasti....

Vierailija
33/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syveneekö suhde ollenkaan jos kerran viikossa seksin merkeissä tapaa?

Vierailija
34/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ehdottanut tapaamista, niin mies sanonut haluavansa olla rauhassa.

Vierailija
35/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen tila kirjoitti:

Tapaamisten tiheys ei välttämättä kerro, onko kyseessä seurustelu. Vain puhumalla ja yhdessä määrittelemällä voitte selvittää asian. Voisivathan jotkut nähdä vaikka päivittäin, ja silti jompikumpi tai molemmat mieltää, ettei mistään vakavasta ole kysymys.

Juuri näin. Minä tapaan miesystävääni loma-aikojen ulkopuolella pääosin vain joka toinen viikonloppu (satunnaisesti myös viikolla, jos on joku yhteinen harrastuskurssi menossa). Meillä tapaamisten keskeinen sisältö ei ole paneminen ja yökyläily, vaan tehdään asioita yhdessä pariskuntana ja tavataan ystäviä ja sukulaisia. Ollaan puhuttu siitä, että seurustelumme on vakavaa ja ollaan loppuelämän suhteessa. Tulevaisuudessa mahdollisesti muutetaan yhteen siinä vaiheessa, kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa, mutta siihen menee vielä vuosia aikaa..

Vierailija
36/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaamisten tiheys ei välttämättä kerro, onko kyseessä seurustelu. Vain puhumalla ja yhdessä määrittelemällä voitte selvittää asian. Voisivathan jotkut nähdä vaikka päivittäin, ja silti jompikumpi tai molemmat mieltää, ettei mistään vakavasta ole kysymys.

Juuri näin. Minä tapaan miesystävääni loma-aikojen ulkopuolella pääosin vain joka toinen viikonloppu (satunnaisesti myös viikolla, jos on joku yhteinen harrastuskurssi menossa). Meillä tapaamisten keskeinen sisältö ei ole paneminen ja yökyläily, vaan tehdään asioita yhdessä pariskuntana ja tavataan ystäviä ja sukulaisia. Ollaan puhuttu siitä, että seurustelumme on vakavaa ja ollaan loppuelämän suhteessa. Tulevaisuudessa mahdollisesti muutetaan yhteen siinä vaiheessa, kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa, mutta siihen menee vielä vuosia aikaa..

Tilanteesi on kumminkin erilainen kun AP:lla, koska sinulla on lapsia. Ihan järkevää pistää lapset etusijalle. Mutta AP ja mies ovat kummatkin lapsettomia.

Vierailija
37/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää naisia, jotka antaa miesten sanella säännöt ja sitten harmittelevat, kun asiat ei mene niinkuin itse toivoisi.

Vierailija
38/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanteesi on kumminkin erilainen kun AP:lla, koska sinulla on lapsia. Ihan järkevää pistää lapset etusijalle. Mutta AP ja mies ovat kummatkin lapsettomia.

Totta. Sitä juuri yritinkin selittää, että näin harvat tapaamiset on ok, jos elämäntilanne sitä vaatii ja molemmille se sopii ja silti ollaan puhuttu asiat selviksi, että seurustellaan vakavassa suhteessa. Näin ei näyttäisi aloittajalla olevan. Ilmeisesti mies ei ota suhdetta lainkaan vakavasti, vaan pitää sitä kevyenä panosuhteena ja ap taas haikailee yhteisen tulevaisuuden perään. Asiat kannattaa puhua selviksi heti.

Vierailija
39/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaltaiselleni. Teen tosi paljon töitä ja ohella lisäopintoja ja lisäksi on pari mieltä nollaavaa harrastusta sekä muutama hyvin läheinen ystävä. Jos haluan mahduttaa kaiken samalle viikolle ja viettää hetken vielä ihan keskenänikin, niin parisuhteelle jää jäljelle just se ilta tai kaksi. Vaikka kuinka olisin rakastunut.

Ja olen nainen. Enkä etäsuhteessa.

Vierailija
40/40 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertille. Olin palavasti ihastunut ensimmäisistä treffeistä lähtien ja rakastunut pian sen jälkeen, silti näimme miehen kanssa ensimmäisen vuoden ajan vain 3-4 kertaa kuukaudessa - minun tahdostani, siitäkin huolimatta, että mies olisi halunnut nähdä paljon useammin. Niin, ja aloitimme virallisen parisuhteen jo n. 3 viikkoa ensimmäisistä treffeistä eli kolmansien treffien jälkeen. Eli ap:lle vastaus, tietenkin voi muuttua, mutta kannattaa ottaa asia puheeksi miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme