Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omien lasten turvaaminen?

Vierailija
19.10.2020 |

Nyt kun hallitus on säätämässä uuden lain, jossa suojaikäraja olisi 12, miten vastuullisten vanhempien on asian kanssa toimittava? Voidaanko perustaa jonkinlaiset turvajoukot, jotka esim. saattavat 12-17-vuotiaat opintielle ja valvovat näiden toimintaa kodin ulkopuolella? Pitäisikö pedofiilien jäljitystä siis jättää vastuuntuntoisten kansalaisten varaan kun hallitus ei enää ole kansan puolella vaan osoittaa avointa pahansuopaisuutta lapsiamme kohtaan ilmeisesti kansainvälisten finanssihuijareiden painostuksesta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla