Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet eläimiä vihaavista ihmisistä?

Väsynyt provo
19.10.2020 |

K

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Sitä vastoin en voi sietää ihmisiä, jotka lässyttävät elukoille ja inhoavat ihmisvauvoja. Näitä muuten on aika paljon.

Vierailija
2/7 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos ei nyt ole eläintenkiduttaja niin siten ok, mutta en pystyisi seurustelemaan eläinvihaaja-miehen kanssa koska itse rakastan niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ja tunteeton tyyppi, joka ei halua ymmärtää elävää eläintä. En haluaisi ainakaan olla tällaisen ihmisen kanssa tekemisissä, joka vihaisi vaikka koiria.

Vierailija
4/7 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin mustavalkoista. Itse en vain välitä koirista, mutta en vihaakaan. Ihan neutraali suhtautuminen. Tiedän mitä lemmikit vaativat, joskus ovat jopa ihan siedettäviäkin... mutta en ole mikään ylettömän koirarakas.

Vierailija
5/7 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ihan järkevänä tyyppinä.

Tosin oon huomannut että se etten pidä koirista kääntyy eläinhullun päässä välittömästi muotoon että vihaan eläimiä.

Koiria en siedä ja suurin syy on nämä sekaisin olevat omistajat joka vakavissaan luulevat rakkiensa ymmärtävän puhetta, eivät välitä kovaäänisen haukkumisen haitoista naapureille ja typerimmät pitävät koiriaan lenkillä irti. Arght.

En nyt jaksa elämiä vihata mutta ehdottomasti eläimiä inhoava tyyppi on järkevämpi kuin puudelilleen jutteleva harhainen omistaja.

Vierailija
6/7 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi vihaa. Enemmän silti ihmettelen ihmisiä (tai lapsia) vihaavia ihmisiä.

Vierailija
7/7 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihaa niin pidän psykopaattina jos ei jostain eläinlajista pidä erityisemmin, mutta ei tee siitä numeroa niin ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä