Sanna Marin vahvistaa: Pyysi Mikael Jungneria arvostelemaan itseään vuosia sitten –
"Ajatus oli, että kun minua ei hirveästi arvostettu demareissa, minun julkinen hyökkäykseni nostaisi Sannan kannatusta. Mielelläni autoin. Toimi”, Jungner kertoi.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a8d94650-4572-47a9-a368-53bae8f7c…
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Vanha vitsi. Jauhettu jo.
Valitettavasti ei ole vitsi. Luulin ensin itsekin niin.
Niin. Onko se nyt iso synti ja vääryys,että nuori politiikasta innosunut ja siinä eeenpäin määräieoisesi pyrkivä pyytää tukea ja apua valitsemansa puolueen puoluesihteeriltä?
Vai mikä oli ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Onko se nyt iso synti ja vääryys,että nuori politiikasta innosunut ja siinä eeenpäin määräieoisesi pyrkivä pyytää tukea ja apua valitsemansa puolueen puoluesihteeriltä?
Vai mikä oli ongelma?
No itse näen tällaisen tilatun arvostelun, jota hyödyntää suosion takia, epärehellisenä. Etkä sinä muka?
Kertoo paljon pääministerin luonteesta ja taktikoinnista.
Median käyttöä, jota tässä kolumnissa avataan:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/195b9c41-1335-4d28-ad18-29dc9a7c1492
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon pääministerin luonteesta ja taktikoinnista.
Tosi on. Käytti ohituskaistaa pätevämpien ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai mikä oli ongelma?
No itse näen tällaisen tilatun arvostelun, jota hyödyntää suosion takia, epärehellisenä. Etkä sinä muka?
Onhan se hölmöä, mutta kuka ottaa puolueen puoluesihteerin arvoselut puolueen nuoresta pyrkyristä riippumattomina ja värittymätöminä totuuksina? - Ja ajattele, jos Junger olisi arvostelussaan haukkunut Marinin tai odennut vain etä Marin on tuollainen kaunsi poliitinen broileri, niin osa koksii sen ny varmasti, etä Junger sovinisti, joka ei puoluesiheerinä halua tukea nuoria kauniita ja koulutettuja naisia....
Olisiko aika vetää johtopäätökset?
Ok - Jungner arvostelu Marinia suoraan päin naamaa, niin Marin pyysi, että tekisi sen julkisesti.
Piti tempusta tai ei, niin se ei ole tavaton. Sen sijaan Jungnerin ulostulo on vastenmielinen, koska tarkoitus on vain vahingoittaa omaa entistä puoluettaan.
Fanityttöjen räpiköinti sataa persujen laariin
Vanha vitsi. Jauhettu jo.