Oon puhelinmyyjä.
Kommentit (9)
Miltä sinusta tuntuu, kun olet myynyt tuotteen puolustuskyvyttömälle ihmiselle, joka ei sitä tarvitse ja jolla ei siihen ole varaa?
Haluan pyytää anteeksi että olen ollut tyly ja julma monta kertaa. Tiedän että sinäkin olet ihminen ja teet vain työtäsi ja tiedät että kun soitat riittävän monta kertaa niin joku kerta ne kaupat tulevat.
Mutta olen itse väsynyt silloin kuin soitat, jotain on ehkä juuri tapahtunut tai olen työn merkeissä jne. en vaan jaksa sanoa ystävällisesti etten ole kiinnostunut, vaan sanon jotenkin rumasti ja lyön luurin korvaan.
Se, etten ole ostanut sinulta, ei johdu sinusta. En osta ylipäänsä juuri mitään. Enkä osta puhelinmyyjien myymiä asioita. Ostan perusruokia ja maksan laskut, siinä se on varsinkin tänä vuonna.
Ihailen sinua että olet valinnut ammatin jossa saat vihat niskaasi syyttä suotta, että sinulla on niin hyvä itsetunto että otit työn ja jaksat jatkaa.
Lykkyä tykö
Miksi et kerro suoraan mitä olet myymässä? En kaipaa mitään elämäntilannekartoituksia tai muita uteluita ensin.
Kuinka tarkka käsikirjoitus puheluissa on? Käsketäänkö teitä sanatarkasti mitä pitää sanoa?
Onko firmassa missä työskentelet takuupalkka käytössä? Saako sen vaikka ei saisi myytyä yhtään, kunhan noudattaa työaikoja? Onko henkilöstössä suuri vaihtuvuus?
Joo, ap pyysi kysymään eikä luvannutkaan vastata. Silti olisi ihan kiva jos olisi vastannut.
Miten voin lopettaa puhelun 5 sekunnin sisään sulkematta luuria korvaan?