Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten lähettää posti halviten? hermot menee fb kirppiksellä.

Vierailija
14.01.2014 |

Jos myytte fb kirppiksellä vaatteita miten saatte ne menemään euron postikuluilla? en ymmärrä.. kolme jumpsuittia olen vienyt jo postiin ja kulut noin. 3,6e vaikka kirjeenä mennyt, ostajat on vakuutellut että kyllä menee euron pk, enkä kehtaa nyt pyytää enään tuota erotusta. Jään itse häviölle kohta tästä :( vinkkejä kaipaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähetä vaan sano että pitää hakea. Ja nyt kun tiedät paljonko suurinpiirtein on lähetyskulut, kerrot sen heti kättelyssä.

Vierailija
2/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et millään saa eurolla, laitat vaan jatkossa että TOIMITUSkulut 4€, mitäs uskot ostajia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nykyään jo postikortin lähettäminen ole noin euron :D

Vierailija
5/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis yhden vauvan bodyn sain menemään 1,20e, mutta se onkin vähä kevyempi kun jumpsuit..Tosi vaikee arvoida noita postikuluja.

ap

Vierailija
6/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita lähettää kirjeenä (alle 3 cm paksu, jotta mahtuu postiluukusta) ja kakkosluokassa. Jos ei mahdu postiluukusta niin maksikirje/paketti maksaa paljon. Voit myös lähettää useampana littanana kirjeenä, tulee halvemmaksi kuin maksikirje.

Vierailija
7/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit noudosta tai kuljetuksesta jos satut itse sielläpäin liikkumaan. Tai sitten laitat postikulut suoraan hintaan, ilmoitat sen myös ilmoituksessa.

Vierailija
8/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitse paketti kotona keittiövaa'alla, ja mittaa onko yli vai alle 3 cm.

Vierailija
9/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:35"]

Punnitse paketti kotona keittiövaa'alla, ja mittaa onko yli vai alle 3 cm.

[/quote]

Postista saa sellaisia maksikirjemittoja, jolla voi mitata mahtuuko laatikosta.

Vierailija
10/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen postissa duunissa, ja käräytän päivittäin vinon pinon näitä huuto.net-paketteja (tjms.). Sankarit luulevat voivansa lähettää painaviakin kirjeen kokoisia lähetyksiä yhdellä tai korkeintaan kahdella merkillä. Yhdellä merkillä menee 50g, ja se on todella vähän.

Vierailija
11/11 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti-kuoret on käteviä jos on jotain vauvanvaatekokoa ja myyt enempi. Postikulutkin heti tiedossa. taittelet vaan ohueksi sinne kuoreen.