Jätitkö/jätätkö tänään jotain tekemättä kovan pakkasen vuoksi?
jotain sellaista, mitä olisit tehnyt normaalisti
Kommentit (11)
En, mutta tein jotakin jota en ilman pakkasta olisi tehnyt: joukkomurhan. Siis pölypunkkien joukkomurhan. Patjat, tyynyt ja viltit oli 9 tuntia pakkasessa.
Menen jumppaan autolla, 4 km, yleensä kävelen.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 17:53"]
En, mutta tein jotakin jota en ilman pakkasta olisi tehnyt: joukkomurhan. Siis pölypunkkien joukkomurhan. Patjat, tyynyt ja viltit oli 9 tuntia pakkasessa.
[/quote]
Ja minä sulatin pakastimen, kun kerrankin ei ollut kiire saada ruokia takaisin kylmään.
Ulkoilun. Ja ei tarvi näemmä ulkoilla ainakaan viikkoon. Himputti.
Menin autolla töihin, koska olen hieman flussainen. Normaalisti tämänaamuinen -20 ei olisi estänyt työmatkapyöräilyä.
oltais menty lasten kanssa puistoon vauvan neuvolan jälkeen, sen sijaan mentiinkin kauppaan kun alle 2kk ikäistä ei viitti pitkiä aikoja tuolla pitää.
Meinasin jättää lenkkeilyt väliin, tosin laiskuuttani. Lähdin silti ja voi jotta tuli hyvä olo! Ei sielä mikään kylmä ole, liikkuessa tarkenee ja nyt ei ollut minkäänlaista viimaakaan. Mua ei kovakaan pakkanen estä ulkoilemasta, autolla liikkumista kylläkin vältän silloin.
En mene ulos lenkille. Pitäisi sen sijasta jumpata sisällä, mutta tuskin saan aikaiseksi.
Jätin käymättä kaupassa. Ei huvittanut mennä tuonne pakkaseen. Kyllä tuolla pakastimessa on ruokaa, jolla pärjätään.
En jätä kauluria kotiin kun lähden liikenteeseen