Miten vesi voi luoda melonin?
Kommentit (25)
Maailmassa on paljon sellaista, mitä ap ei ymmärrä.
En tiedä. Etelä-Afrikan lomalla oli outoa nähdä niitä luonnossa noin vain. Kattelin, että mitä pallukoita tuolla on, niin nehän oli vesimeloneita.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Etelä-Afrikan lomalla oli outoa nähdä niitä luonnossa noin vain. Kattelin, että mitä pallukoita tuolla on, niin nehän oli vesimeloneita.
Sielläkö on vettä maastossa?
Miten päivä synnyttää kakkaran?
Korva sienen?
Ruis kaunokin?
Tulisi ihan kelvot lyriikat kotimaiseen laulelmaan...
kuka keksinyt herneenpalot. Miksei herneet kasva kuten marjat pensaassa.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Ne hämmästyttää kummastuttaa pientä aapeeta.
Mietityttää, että Vesimeloni kasvavat jossain likisen kehitysmaan pellolla ja sitten niitä syödään täällä, että onko niiden kuoret täynnä bakteereja. Itse desinfioin kuoren, kun ei sitä pysty muuten hygieenisesti leikkaamaan.
Väkisinkin tulee mieleen, että voiko sisustaan imeytyä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Saksalaisetkin ihmetteli poroja lapissa. Tuollahan noita juoksentelee, eiköhän ammuta muutama.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää, että Vesimeloni kasvavat jossain likisen kehitysmaan pellolla ja sitten niitä syödään täällä, että onko niiden kuoret täynnä bakteereja. Itse desinfioin kuoren, kun ei sitä pysty muuten hygieenisesti leikkaamaan.
Väkisinkin tulee mieleen, että voiko sisustaan imeytyä jotakin.
Kyllä niissä bakteereja ja viruksia on. Tulleet kaupassa kun ihmiset lääppivät niitä käsillään. Itsekin olet osallistunut siihen melonin "saastuttamiseen". Varmasti osa varsikin säilöntäaineista imeytyy myös hedelmälihaan. Bakteerit eivät niinkään.
Kumpi tuli ensin, vesi vai meloni? Järki sanoo, että vesi, mutta sitten kun miettii lisää niin sitä vettä ei siellä edes olisi ilman melonia niin alkaa uskomaan, että meloni tuli ensin. Ihmeellinen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tuli ensin, vesi vai meloni? Järki sanoo, että vesi, mutta sitten kun miettii lisää niin sitä vettä ei siellä edes olisi ilman melonia niin alkaa uskomaan, että meloni tuli ensin. Ihmeellinen maailma.
Vesi oli ensin, koska "vesi vanhin voitehista". Veden ympärille sitten kasvoi meloni.
Vierailija kirjoitti:
Miten päivä synnyttää kakkaran?
Korva sienen?
Ruis kaunokin?
Tulisi ihan kelvot lyriikat kotimaiseen laulelmaan...
Itse olen usein miettinyt myös kuinka tarkkana onkaan se porkkana?
Se on kyllä vaikein ymmärtää, miten susi loi korennon. Tuskin ainakaan perinteisin parittelumenoin.
Hullujen kerhoko täällä on kokoontunut?
Mikä on luonut sellaisen kummajaisen kuin hanhikorppikotka? Miksi tarvitaan kolme eri lintulajia kuvaamaan se neljäs?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tuli ensin, hullu vai kerho?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tuli ensin, hullu vai kerho?
Kerho kerho kuvastin, ken on maassa hulluhin
Se on minun autoni hiilidioksidipäästöjen, veden ja auringon valon aikaansaannosta.
Humala sen teki
Zinc