Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NORDNET-kysymys: mistä näen paljon olen siirtänyt?

Järjenjättiläinen
14.10.2020 |

Hei, otsikko kertookin kysymykseni. Olen muutaman kuukauden kokeillut Nornettiä ja varovaisesti tutustunut rahastoihin, mutten nyt muista, paljonko olen rahaa siirtänyt ja sijoittanut (pikkusummilla pelaan). Enkä tietenkään ole kirjannut ylös siirtoja. Vasemmalta "Tilit"-kohdasta näen vain tämänhetkisen saldon ("oma pääoma"/markkina-arvo) mutta paljon - jos ollenkaan - siitä on tuottoa? Ei ole trolli tai provo, olen vain aloittelija.
Kiitos jo etukäteen! Alle saa heittää mieluusti Nordnet-vinkkejä sekä yleistä keskustelua aiheesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tapahtumat"

Vierailija
2/4 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymässä näkyy ihan selkeästi pääoma ja tuotto euroissa ja prosentuaalisesti. Tilisiirrot näkyvät tilitapahtumissa. Jos on näin pihalla, en suosittele sijoittamista ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, no niin tietysti! Kiitos! Näköjään pikkusummillakin "jo" 25e tuottoa. Tästä on hyvä innostua.

Vierailija
4/4 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkymässä näkyy ihan selkeästi pääoma ja tuotto euroissa ja prosentuaalisesti. Tilisiirrot näkyvät tilitapahtumissa. Jos on näin pihalla, en suosittele sijoittamista ollenkaan.

Kiitos vastauksestasi. Jostain se pitää aloittaa, ja uusi alusta on aina uusi alusta. Yleisnäkymää hämää myös että siirrettyään rahaa, se lasketaan prosentuaaliseen kehitykseen (tänään).  Jatkan silti. Jokin päivä vielä aurinko paistaa risukasaankin.