Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nastolan niinitie?

Vierailija
14.10.2020 |

Onko Nastola hyvä valinta jos kaipaa enemmän maalle kuin kaupunkiin, mutta kuitenkin niin että pärjää ilman autoa? Onko tuo niinitie paha paikka? Olen muuttamassa kaupungista (en niin hyvältä alueelta) narkomaaneja jännitän, harmittomat alkoholistit ei haittaa. Olen 25-vuotias nainen ja töiden lisäksi viihdyn kotona ja koiran kanssa ulkona.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyhmä muija sinua. Hoida asiat itse.

T.lahtelainen

Vierailija
2/9 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastolan Villähde ja Rakokivi ovat käytännössä laitakaupungin lähiöitä. Jos haet maaseudun rauhaa, on mentävä vielä sivummalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nastolan Villähde ja Rakokivi ovat käytännössä laitakaupungin lähiöitä. Jos haet maaseudun rauhaa, on mentävä vielä sivummalle. 

Niin siis olen muuttamassa yli 200 000 asukkaan kaupungista, joten nastola on minulle aika pieni paikka. Minulla ei ole autoa, enkä tiedä haluanko sitä ostaakaan. Mutta onko esim. tuo rakokivi mukava paikka?

Vierailija
4/9 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tyhmä muija sinua. Hoida asiat itse.

T.lahtelainen

Nastola liitettiin Lahteen, mutta eiköhän se ole niin, että aika moni nastolalainen on ensin nastolalainen ja vasta sitten lahtelainen?

Vierailija
5/9 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarit ja alkkikset ovat somppuihin verrattuna ihan ok.

Vierailija
6/9 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkarit ja alkkikset ovat somppuihin verrattuna ihan ok.

Mutta onko niitä siellä? Siskon tyttö kävisi luonani kylässä, joten pelottaa piikit. Tämän hetkisessä asuinpaikassa saa nimittäin katsoa joka paikan, kun piikkejä on maassa ja penkeillä. Joku narkkari myös täällä pimpottelee ovikelloani välillä, koska väittää asuvansa asunnossani ja se vasta ahdistavaa onkin.

Vierailija
7/9 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/9 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastolan juopot, narkkarit ja varkaat asuvat siellä. älä muuta Nastolaan ollenkaan.

Vierailija
9/9 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oltua töissä siinä Niinitien lähellä useampi vuosi ja kaikkea ikävää sitä kuuli mitä siellä tapahtuu. En ikinä muuttaisi.