Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin matchäys / algoritmi

Uusi_profiiliko
14.10.2020 |

Hei,

tietääkö joku miten homma toimii?

Jos olet esimerkiksi 40 vuotta ja tykkäät 28-vuotiaasta, jolla on hakukriteereinä 25-35-vuotiaat, niin tällöinhän matchiä ei pitäisi koskaan pystyä tapahtumaan. Kysymys on se, että näkyvätkö esimerkin mukaisesti 40-vuotiaalle sellaiset henkilöt, jotka eivät ole käytännössä edes tavoitettavissa?

Vai näkyykö 40-vuotiaalle kaikki sellaiset, jotka 28-vuotiaan esimerkin mukaisesti ovat 28-vuotiaan hakukriteerien myös 28-vuotiaan kriteereiden ulkopuolella?

Lisäksi näkyykö 28-vuotiaalle 40-vuotiaan tykkäys tykkäyksenä listassa, vaikkei hänelle hakukriiteiden vuoksi voisi tulla kuin korkeintaan 35-vuotias?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysymys on se, että näkyvätkö esimerkin mukaisesti 40-vuotiaalle sellaiset henkilöt, jotka eivät ole käytännössä edes tavoitettavissa?"

Luulisin, että näkyvät. Minulla on Tinderissä ikähaarukkana 18-41 ja en ole saanut ainuttakaan matchia alle 23-vuotiaista naisista (vai oliko siellä ehkä yksi 21 tai 22-vuotias), vaikka olen tykkäillyt todella monesta tuon ikäisestä. Itse olen 31-vuotias. Yli 23-vuotiaista sen sijaan saan matcheja.

2/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin tulee ikärajan ulkopuoleltakin osumia. Itselläni on ikäraja ylempi ja jos joku 18-19 tulee ehdotukseksi niin silloin on varma osuma.

Eli jos ei ole itse laittaman ikähaarukan puitteissa niin jos vastapuoli on laittanut laajemman ikähaarukan ja sydäntä antaa niin silloin ilmestyy.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Varmaankin tulee ikärajan ulkopuoleltakin osumia. Itselläni on ikäraja ylempi ja jos joku 18-19 tulee ehdotukseksi niin silloin on varma osuma.

Eli jos ei ole itse laittaman ikähaarukan puitteissa niin jos vastapuoli on laittanut laajemman ikähaarukan ja sydäntä antaa niin silloin ilmestyy.

Siis saatko sinä Tinderissä välillä tykkäyksiä 18-19-vuotiailta? :o

-1

Vierailija
4/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien pitää osua omaan ikähaarukkaan. Toki jos ikähaarukka on ollut jokin muu aiemmin, niin silloin saattaa näyttää sellaisia, jotka ovat sinusta tykänneet silloin, vaikka ei sopisi uuteen ikähaarukkaan.

Vierailija
5/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempien pitää osua omaan ikähaarukkaan. Toki jos ikähaarukka on ollut jokin muu aiemmin, niin silloin saattaa näyttää sellaisia, jotka ovat sinusta tykänneet silloin, vaikka ei sopisi uuteen ikähaarukkaan.

Miten sitten selität tuon, että en saa ikinä matcheja alle 23-vuotiaista naisista. En ole edes ollut mitenkään nirso tykkäillessäni sen ikäisistä. Loogisin selitys on, että profiiliani ei edes näytetä heille. Eivät nuo kaikki voi vaihdella ikähaarukkaansa.

-1

Vierailija
6/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten selität tuon, että en saa ikinä matcheja alle 23-vuotiaista naisista. En ole edes ollut mitenkään nirso tykkäillessäni sen ikäisistä. Loogisin selitys on, että profiiliani ei edes näytetä heille. Eivät nuo kaikki voi vaihdella ikähaarukkaansa.

-1

Siis sä tosissasi ihmettelet, miksi alle 23 v. ei mätsää 31 v:n kanssa? Naiset swaippaavat vain sellaisia, jotka jollain tapaa kiinnostavat. Kuulut heidän ikähaarukkaan, mutta eivät he sinusta tykkäile. Itsellänikin haarukka välillä 50 v. asti, mutta en minä niistä tykkäile kuin jotain vahingossa. Olen 35. 

Vierailija
7/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-1

Siis sä tosissasi ihmettelet, miksi alle 23 v. ei mätsää 31 v:n kanssa? Naiset swaippaavat vain sellaisia, jotka jollain tapaa kiinnostavat. Kuulut heidän ikähaarukkaan, mutta eivät he sinusta tykkäile. Itsellänikin haarukka välillä 50 v. asti, mutta en minä niistä tykkäile kuin jotain vahingossa. Olen 35. 

No on se vähän erikoista, että haamuraja asettuu tuohon 23:n kohdalle ja siitä ei pääse vuottakaan alaspäin. Tällä tykkäilyllä pitäisi tulla välillä tilastopoikkeamiakin, mutta ei tule.

-1

Vierailija
8/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kysymys on se, että näkyvätkö esimerkin mukaisesti 40-vuotiaalle sellaiset henkilöt, jotka eivät ole käytännössä edes tavoitettavissa?"

Luulisin, että näkyvät. Minulla on Tinderissä ikähaarukkana 18-41 ja en ole saanut ainuttakaan matchia alle 23-vuotiaista naisista (vai oliko siellä ehkä yksi 21 tai 22-vuotias), vaikka olen tykkäillyt todella monesta tuon ikäisestä. Itse olen 31-vuotias. Yli 23-vuotiaista sen sijaan saan matcheja.

Onko teillä alapeukkuttajilla näyttää mitään todisteita sen tueksi, että olen väärässä?

-1

Vierailija
9/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-1

No on se vähän erikoista, että haamuraja asettuu tuohon 23:n kohdalle ja siitä ei pääse vuottakaan alaspäin. Tällä tykkäilyllä pitäisi tulla välillä tilastopoikkeamiakin, mutta ei tule.

-1

Naiset on tarkkoja. Onhan tätä pohdittu palstalla ennenkin miten naiset ja miehet swaippailee. Jos teet kuvattoman profiilin miehenä saat kirjaimellisesti nolla tykkäystä ja kuvattomana naisena tulee 99+ täyteen vartissa.

Vierailija
10/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näyttää vähän siltä, ettei kukaan oikein tiedä varmaksi. Samperi, pitää varmaan sitten tehdä uusi profiili ja erilainen strategia.

Vierailija
11/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-1

Loogisin selitys on, että heitä ei kiinnosta. Ehkä heillä on varmuuden vuoksi ikähaitari vähän ylemmäs kuin mikä oma toive on, että jos joku helmi ja varsinainen löytö sattuisikin olemaan vaikka vuotta vanhempi kuin mitä on ajatellut yläkriteeriksi. Ehkä ovat tällaisissa poikkeustapauksissa valmiita joustamaan, mutta lähtökohtaisesti eivät etsi niin paljon vanhempia.

Vierailija
12/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-1

-1

No ei ole minusta yhtään "erikoista", että 22-vuotias ei anna matchia 31-vuotiaalle. Monella voi olla yläikäraja 10 vuotta vanhemmissa, mutta ei se silti sitä tarkoita, että siellä ikähaitarin yläpäässä olevat mitenkään oletusarvoisesti kiinnostavat.

Vierailija
13/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat. Tuliko yllätyksenä ettei parikyt vuotta nuoremmat naiset tykkäile?

M38

Vierailija
14/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tykkäät noin nuorista? Tiedätkö edes kuinka lapsellisia tuon ikäiset ovat? Olen itse 23 ja en voisi olla alle 20-vuotiaan kanssa, vaikka ikäeroa on vain muutamia vuosia.

Vierailija
15/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te yritätte saada itseänne nuorempia naisia? Tuossa ei ole mitään järkeä. Nuoret naiset eivät ole kiinnostuneita reilusti vanhemmista miehistä.

Vierailija
16/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutuna sanoisin, että jokainen valitsee iän, sukupuolen sekä kilsojen mukaan ketä haluaa katsella. Sillä ei ole merkitystä oletko toisen hakujen mukainen. Goldin omaavat osaavat toki vahvistaa, saavatko he tykkäyksiä oman hakuikkunansa ulkopuolelta. Ilmaiskäyttäjänä joskus tulee kilsojen puolesta kauempaa tykkäyksiä.

17/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Siis saatko sinä Tinderissä välillä tykkäyksiä 18-19-vuotiailta? :o

-1

Joo mutta olen kyllä itselleni laittanut hakuun paljon ylemmän iän, sinänsä mystistä että kun  olen yläikärajankin määritellyt niin ne jotka menevät tuon rajan yli näkyvät tykkäyksissä sumennettuna muttei Tinder niitä kuvana ehdota kuten normaalisti tai kuten noita nuorempia joskus?

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi