Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet pilannut suhteen ihastukseesi?

hirviökö?
14.10.2020 |

Mä koen usein, että pilaan kaiken. Mitä tahansa teen, niin tuntuu, että teen väärin ja toinen menee vain kauemmas. Tykkään yhdestä miehestä ihan valtavasti ja kun yritän korjata vaikka jotain vahinkoa, jonka olen tehnyt, esimerkiksi välillä mulla on tosi vaikeita päiviä kun mun sisäinen kriitikko on tosi julma mulle ja olen itkuinen sen takia, kerron vaikka olostani toiselle ja sitten tuntuu sen jälkeen, että toinen menee vain kauemmas ja haluaa omaa tilaa jne. Koitan työstää itseäni koko ajan, käyn terapiassa juttelemassa jos on oikein vaikeita hetkiä, luen selfhelp-kirjoja, meditoin, jne ja silti tuntuu, että teen kaiken aina väärin enkä voi olla oma itseni. Oon niin kyllästynyt piilottamaan itseäni ja pelkäämään muiden reaktioita.

Mua ärsyttää, että olen tällainen, mutta toisaalta mua ärsyttää myös tämä koko yhteiskunta. Ihmisillä on niin paha olla, mutta pitää esittää, että kaikki on hyvin, koska auta armias jos kerrot, että oletkin ihminen heikkouksineen ja pelkoineen, niin sut jätetään eikä se toinen kestä sitä sun ihmisyyttä, kun alkaa omat luurangot kolisee kaapissa.

Kohtalotovereita?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi