Näen paremmin kahvin juonnin jälkeen?
Minulla on silmänliikkeissä ja näön kohdistuksessa jotain vikaa. Huomasin parin kahvi kupin jälkeen, että aloin nähdä paremmin ja oli todella paljon helpompi olla. Myös tämä kauhea sumuinen olo poistuu, kun juon kahvia Mitä tämä merkkaa? Onko minulla huono verenkierto päähän? Haluasin saada apua ongelmaan, enkä lääkitä tätä vaan kahvilla.
Kommentit (10)
Veikkaan että mulla on jännitysniskaa, vaikken koekkaan jännittäväni sitä. Kiropraktikolla käynyt, eikä ollut mitään ihmeellisiä jumeja ja kaularangan mri normaali. Nyt seuraavana meen fyssarille.
Mulla on ihan samaa. Näkö on väsyneenä sumea. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.
Itselläni sama juttu. Jospa valppauden lisääntyminen aiheuttaisi jotenkin näön tarkentumisen neurologisen muutoksen myötä?
Minä taas näen huonommin huonosti nukutun yön jälkeen. Kysyin tätä silmäläkäriltä niin hän väitti ettei ole mahdollista. Näin on ollut jo vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan samaa. Näkö on väsyneenä sumea. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.
Ei tää väsymisestä johdu. Elän kokoajan sumussa ja mun pää ei vaan toimi ja silmät ei kohdenna melkeen minnekkään. Mun pää käy oikeasti todella hitaalla.
Jospa joku keksisi sellaiset silmälasit, että niissä olisi mukana tilkka kahvia näkökyvyn parantamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas näen huonommin huonosti nukutun yön jälkeen. Kysyin tätä silmäläkäriltä niin hän väitti ettei ole mahdollista. Näin on ollut jo vuosikausia.
Ihme homma, mikä saa lääkärin sanomaan moista.. Tuohan on ihan selvä homma. Itselläni huonosti nukutun yön jäälkeen silmät myös aavistuksen harittavat. Ja niin monella muullakin.
Lisäät tuohon vielä konjakin niin näet tähdetkin paljon kirkkaammin.
Vierailija kirjoitti:
Lisäät tuohon vielä konjakin niin näet tähdetkin paljon kirkkaammin.
Töissä oli aivan omituinen vaatimus että kahvin kanssa ei saa ottaa konjakkia. Ei tarvi sitten valittaa kun tehokkuus kärsii.
Ai pullavadin?