Mitä tehdä kun tuttava luulee olevansa hyvä laulaja
Kun joku joskus kehunut. Laulaa ihan nuorin vierestä.
Onhan se tietysti kiva joku harrastus olla mutta.. Tarjoutuu aina kaikkien juhliin laulamaan. Innokas karaoke esiintyjä.
Kommentit (22)
Tunnetaankohan me sama tyyppi?
Tämä mun tuntema haluaa laulaa kaikissa juhlissa... hävettää sen puolesta.
Oikeasti ei kannata ainakaan kehua!
Haitanneeko tuo mitään? Anna laulaa luikauttaa muutama biisi, onhan kaiken maailman idols-kisoissakin suosituimpia jaksoja ne alkupään jaksot joissa osallistujat nolaavat itsensä.
Meinasin ensin sanoa, että miksi siinä pitäisi mitään tehdä - anna laulaa nuotin vierestä ja poistu tarvittaessa paikalta. Mutta tuo tarve päästä esiintymään jokaiseen tilaisuuteen tietysti vähän mutkistaa asioita. En kyllä äkkiseltään keksi muuta kuin että sanot, ettei ole tarvetta musiikkiesityksille, kun on muunlaista ohjelmaa suunniteilla, eikä lisänumero mahdu aikatauluun. Toki tuo on hankalampaa, jos suunnitteilla on lauluesitys tilaisuuteen, mutta silloin voit sanoa, että esiintyjä on jo sovittu ja lisäohjelmaa ei mahdu. Mutta ei itsestäni kyllä olisi kaverille sanomaan, että et hitossa laula, kun et osaa, vaikka kuinka tekisi mieli :D.
Idolsissa noita riitti alkukierroksilla.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että en ole koskaan kuullut mitään vastaavaa....
Onhan näitä.
Puolison luokkatoveri lukiossa, oma tuttava amiksessa, veljen vaimo(haaveili iskelmätähteydestä moikuen karaokea nuotin vierestä nenään honottaen).
Eivät kuule oman laulunsa epävireisyyttä ja kukaan joko ei henno kertoa asian oikeaa laitaa tai sitten suuri ego ei ota vastaan kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
⁸Sanoisin, että en ole koskaan kuullut mitään vastaavaa....
Onhan näitä.
Puolison luokkatoveri lukiossa, oma tuttava amiksessa, veljen vaimo(haaveili iskelmätähteydestä moikuen karaokea nuotin vierestä nenään honottaen).Eivät kuule oman laulunsa epävireisyyttä ja kukaan joko ei henno kertoa asian oikeaa laitaa tai sitten suuri ego ei ota vastaan kritiikkiä.
Lisään vielä:
Usein näillä on vielä omia suosikkikappaleita, joita pyritään esittämään joka välissä, sopi se tilanteeseen tai ei.
Eräskin mimmi kiekui aina Beatlesin Yesterday:ta.
Tuli aina mieleem Archie ja Edith Bunkerin duetto "Those were the days" ja Edithin osuus.
Kuvaa esiintymisestä video, ja laita tämä tyyppi katsomaan se.
Ilmoita Voice of Finlandiin, eiköhän siellä jotain selviä.
Miten ei voi kuulla että menee nuotin vierestä? Itse kyllä kuulen jos laulan nuotin vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ei voi kuulla että menee nuotin vierestä? Itse kyllä kuulen jos laulan nuotin vierestä.
Kaikki eivät kuule.
Vierailija kirjoitti:
Epämusikaaliset henkilöt ei tätä kuule, ja voivat siksi luulla laulavansa hienostikin.
Anna hänen luulla. Tuskin se on sinulta mitään pois. Sinäkin voit luulla itsestäsi vaikka mitä,.eikä kaikki edes pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epämusikaaliset henkilöt ei tätä kuule, ja voivat siksi luulla laulavansa hienostikin.
Sama probleema koskee viulua yms. soitinta, jossa sävelkorkeuden hallinta vaatii tarkkaa nuottikorvaa. No, innokkaat amatööriviulistit ovat harvinaisempia kuin laulajat.
Vierailija kirjoitti:
No ei selviä. Siellä surkimukset uhoo, "ette vain näe mun lahjakkuutta. Mua on aina kehuttu. Näytän vielä"
Ja lahjakkaat eivät voi uskoa että pääsivät jatkoon. Kiitos kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei selviä. Siellä surkimukset uhoo, "ette vain näe mun lahjakkuutta. Mua on aina kehuttu. Näytän vielä"
Ja lahjakkaat eivät voi uskoa että pääsivät jatkoon. Kiitos kiitos.
Kyllähän tää osalla auttaa.
Tuttavasi arvostelun sijaan voisit vihdoinkin opetella ne perkeleen yhdyssanasäännöt, karaokelaulaja. Tollo!
Sanoisin, että en ole koskaan kuullut mitään vastaavaa....