Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on päivä lähtenyt käyntiin?

Vierailija
14.10.2020 |

Vai onko liian aikaista keskustella?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin! Kävin koiran kanssa lenkillä ja nyt juon aamukahvia. Kohta syön jotain ja lähden sitten sieneen. Koira ei valitettavasti pääse mukaan, koska se on niin pieni että hukkuu aluskasvillisuuteen, enkä saa siis sen kanssa kerättyä mitään.

Vierailija
2/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen koneellinen pyykkiä menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kiitos, heräsin klo 6 ja aloitin työt. Kohta alkaa teams palaveri.

Vierailija
4/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Lettuja paidtelin heti herättyä. Desinfioi pinnat. Nyt telkkua. Entä itselläsi?

Vierailija
5/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin! Kävin koiran kanssa lenkillä ja nyt juon aamukahvia. Kohta syön jotain ja lähden sitten sieneen. Koira ei valitettavasti pääse mukaan, koska se on niin pieni että hukkuu aluskasvillisuuteen, enkä saa siis sen kanssa kerättyä mitään.

Ota toinen mukaan. Kannat. Et kestä sitä katsetta kun jää yksin. Ota mukaan, mun mieliksi. T. omansa menettänyt

6/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja manteliviineri🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kahvitauollekin juuri ehdin hieman jälkijättöisesti.

Vierailija
8/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Lettuja paidtelin heti herättyä. Desinfioi pinnat. Nyt telkkua. Entä itselläsi?

Kiitos kysymästä. Siivoilen kun olen ulkoiluttanut koiran, ja soitan kirppiksen noutopalveluun viemään kerääntynyttä tavaraa. Kirjoja on monta kassillista.

Lomakkeiden täyttöä ja kauppareissu.

Mukavaa päivää kaikille💞

Vierailija
9/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin. Tein jo puolikkaan työpäivän, kävin koiran kanssa kaksi kertaa ulkona, tyhjensin pyykkikoneen ja tiskikoneen, hain päivälliseksi soppajuureksia puutarhasta. Erityisen ylpeä olen purjosta ja palsternakasta, en ole koskaan aiemmin kasvattanut yhtä komean kokoisia. Nyt juon kahvia ja odottelen, että aamiaisjugurtin päällä olevat mansikat sulaa.

Vierailija
10/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää sikana, 4 työpäivää takana ja tänään vielä iltavuoro. Vuorotyötä teen. Koululainen täs syyslomalla kotona. Kohta vois ottaa pienet tirsat, että jaksaa painaa duunia 21.30 asti. Sit oiskin loppuviikko syyslomaa👍🏻

Vierailija
11/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota toinen mukaan. Kannat. Et kestä sitä katsetta kun jää yksin. Ota mukaan, mun mieliksi. T. omansa menettänyt

Koira pääsee kyllä sieneen silloin kun teen yhden tosi pitkän kierroksen ja kuljen vain polkua pitkin. Ei se pusikossa rämpimässä viihdy. Olisi kyllä hauskaa jos olisi sellainen reppu jossa sitä voisi kantaa, mutta epäilen vähän ettei se viihtyisi sielläkään :D

Vierailija
12/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 9. Äkkiä vein roskat, imuroin ja nyt istun kahvilla. Miesystävä aikoi tulla nyt aa musella vaihtaa mulle talvirenkaat.

Vapaapäivä muuten. Ruokakaupassa pitäisi käydä.

Vierailija
13/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nukahtanut kännykkä kourassa.

Herättyäni huomasin valot jääneen päälle ja suihkussa käyntikin jäänyt illalla välistä ja hampaitten pesukin uupuu.

Olen vieläkin pedissä. Eikä ole pakko noustakaan, sillä lomapäiviä tällä viikolla vietän.

Tämä päivä on ensimmäinen lomapäivistäni.

Vierailija
14/25 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin pari tuntia raha-asioita, eli maksoin laskuja ja laskin tulevat ansiot, ja päivitin puhelinliittymän.  Kävin suihkussa ja nyt syön aamupalaksi viikonlopun synttäreiltä jäänyttä täytekakkua ja lämpimän voileivän. Viikon ainut vapaapäivä, joten hemmottelen itseäni tänään. Kohta kokkailua ja siivoilua. 

Vierailija
15/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin.

Vierailija
16/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös.

Vierailija
17/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän pieruja makuupussissa.

Vierailija
18/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha möyryää pieruja.

Vierailija
19/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä meni tavalliseen tapaan pilalla kun heräsin. Eniten v kaikki.

Vierailija
20/25 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin ensin.