Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiukkuudesta

Vierailija
13.10.2020 |

Onko tiukkuus todella niin tärkeää? Itse koen että liian tiukka ei tunnu läheskään yhtä hyvältä kuin ns sopiva. Yksi nainen tuli aikanaan vastaan joka orgasmin hetkellä puristi niin lujaa että sattui ja luiskahdin ulos. Ihmettelen tätä näkökulmaa että mahdollisimman tiukka sovitus, joko sitten tiukka pillu tai iso penis, tekisi jotenkin autuaaksi. Miehenä en ainakaan ole koskaan haikaillut sen tiukimman kokemuksen perään ja ylipäätään kunhan alapää ei ole veltto porttikongi niin aina on hyvältä tuntunut ja erot ovat olleet merkityksettömiä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei liian tiukka tai kuiva ole hyvä.

Vierailija
2/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta löysäkin tuntuu kivalta. Puoliso joskus ihmetteli, kun koitin fistata häntä pilluun esileikkinä, että tuntuuko se kullilla miltään venytettynä. Minusta se tuntuu hyvältä ja fistaaminen kiihottaa kovasti. Sama pepun puolella, isoksi venytettynäkin sinne yhtyminen tuntuu kiihottavalta, kun itse venyttely on saanut kiiman kattoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Todella tiukka ei todellakaan tarkoita suoraan sitä että tuntuisi automaattisesti paremmalta.

Muutenkin keskustelut joissa seksin hyvyys pelkistyy työkalujen toleransseihin on jotenkin keskenkasvuista ja antaa kuvan siitä, että kirjoittajat eivät edes ole tietoisia siitä miten hyvää seksi voi olla ja miten toisarvoisia nämä seikat ovat. Tottakai jos ei mahdu sisälle tai ei tunne seinämiä lainkaan niin käsillä on oikea ongelma, mutta muuten nämä seikat on kyllä paljon vähäpätöisempiä kuin tältäkin palstalta voi helposti ymmärtää.

Vierailija
4/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko tiukkuus todella niin tärkeää? Itse koen että liian tiukka ei tunnu läheskään yhtä hyvältä kuin ns sopiva."

Onko sinullakin tuntoherkkä penis? Minulla on hyvin herkkä, siksi en kaipaa mitään tiukkuuta. Kun olin nuori, silloinen tyttöystäväni tarttui kädellään penikseeni sellaisella otteella, että älähdin kivusta? Sanoinkin vihaisesti, että miksi hän noin kovakouraisesti survoi sitä. Hän vastasi, että hänen aiempi poikaystävänsä toivoi juuri tuollaista ruhjomista, ja hän luuli että kaikki miehet haluaa sellaista. Ilmeisesti miesten peniksissä on hyvin suuria eroja siinä, millainen kosketus tuntuu hyvältä, pahalta tai ei tunnu miltään. Kipuherkällä peniksellä varustettu mies ei huutele tiukkuuden perään. Mutta kuinka paljon meitä tällaisia miehiä on, siitä ei kyllä ole harmainta aavistustakaan. Ehkä naisilla parempi tuntuma asiaan.

Vierailija
5/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä roikkuu. Itselläni vaimolle vähän liuan paksu ja pitkä kalu tai sitten vaimolla on tiukka pillu. Vain kaksi sormea mahtuu kiihoittuneeseen pilluun. Minusta vaimon tiukka pillu on aina tuntunut taivaalliselta, varsinkin kun sillä on ollut kiihoittuessaan tapana ottaa kalusta tiukka ote ja puristaa orgasmin tullessa todella kovaa. Ulos ei pysty kalua puristamaan kun on niin pitkä ja syvällä. Oma kaluni ei ole herkkä ja kestää seisokissa kovaakin puristusta, syystä ettei mene käytännössä yhtään kasaan, ei leveys- eikä pituussuunnassa. Joskus mitannutkin, että puolisenttiä saa painettua terskasta kalua kasaan. Kovimmissa seisokeissa vaimo joutui aina himmaamaan päälläollessakin kun painoi kovaa pillun perille.

Ainut negatiivinen ongelma tiukassa täyttyvässä pillussa on, ettei kestä kauaa edes uusinnassa. Tosin ei kestä pillukaan pitkää naimista. Vaan enpä ole pienempää pillua koskaan kaivannut.

M62

Vierailija
6/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt monenlaiseen. Eroja on molemmissa sukupuolissa. Toiset naisetkin tykkää kun niiden klitorista runnotaan kun ovat saamassa orgasmin, mutta itse tykkään kun siihen hädin tuskin hipaistaan.

Ja olen ennenkin täällä sanonut, että jokaisen täytyy vaan löytää oikea pari. Tiukalle pimpille sellainen pienempi/keskikokoinen muna joka tykkää puristuksesta ja herkälle munalle herkkä märkä pimppi jne.

Me ollaan miehen kans täydellinen pari muuten, mutta mulla on tosi vahva puristus kun saan orgasmin yhdynnässä. Hänen on tultava ulos kun ihan sattuu tai hänen on oltava tosi syvällä ettei satu.

Jotkut toiset miehet on tykänneet siitä voimakkaasta puristuksesta ja vaan jatkaneet. Niiden munaa on saanut käsitelläkin kovin ottein, vaikka ilman liukastetta. Mutta mieheni tykkää enemmän,kun vain silitellään ja muna täytyy ihan upottaa liukasteeseen jos antaa käsihoidon.

Vierailija
7/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka sattuu. Itsellä paksuhko vehje niin liian löysää pillua ei ole edes vastaan tullut. Liian tiukkoja kylläkin. Mieluummin panen peppuun. Muutaman minuutin alkutiukkuuden jälkeen peppu on huomattavasti löysempi kuin pillu.

Vierailija
8/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on sanonut että minulla on liian löysä. Ei halua kiihottaa minua juurikaan koska seksi loppuu heti jos olen kovinkaan märkä ja näin mieheltä häviää tunto ja vehje laskee. Usein yhdyntä aloitetaankin kun olen vielä kuiva. Olen jopa saanut haavoja tämän takia mutta näillä mennään.

N37

Vierailija
9/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on sanonut että minulla on liian löysä. Ei halua kiihottaa minua juurikaan koska seksi loppuu heti jos olen kovinkaan märkä ja näin mieheltä häviää tunto ja vehje laskee. Usein yhdyntä aloitetaankin kun olen vielä kuiva. Olen jopa saanut haavoja tämän takia mutta näillä mennään.

N37

Karmeeta..eikö hän siis sulle tee mitään?

Vierailija
10/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta vain noin 25 naisesta. Isoin osa heistä oli liian löysiä minun makuuni. Löysä lahna ei innosta. Nykyinen kumppani on ollut tiukin kaikista ja minulle sopivin. Kun alkujännityksestä päästiin eroon, minä kestän sen mitä kumppani vaatii, eli 30-60 minuuttia peniksen liikettä 15 minuutin lämmittelyn jälkeen. Penikseni on 14-15 cm ympärykseltään. Kumppani ei halua kuin yhden sormen sisään esileikeissä ja käyttää vain ohuita dildoja. Silti penis pitää olla sisällä, jotta hän saa orgasmin. Hänen pitää kuulemma tuntea olevansa täynnä. Huomaan, että makuja on monia tässä tiukkuusasiassakin ja sehän on vain hyvä asia parisuhteiden solmimismahdollisuuksien kannalta, kun kaikki eivät pidä vain yhdestä tyypistä.

Vierailija
11/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta vain noin 25 naisesta. Isoin osa heistä oli liian löysiä minun makuuni. Löysä lahna ei innosta. Nykyinen kumppani on ollut tiukin kaikista ja minulle sopivin. Kun alkujännityksestä päästiin eroon, minä kestän sen mitä kumppani vaatii, eli 30-60 minuuttia peniksen liikettä 15 minuutin lämmittelyn jälkeen. Penikseni on 14-15 cm ympärykseltään. Kumppani ei halua kuin yhden sormen sisään esileikeissä ja käyttää vain ohuita dildoja. Silti penis pitää olla sisällä, jotta hän saa orgasmin. Hänen pitää kuulemma tuntea olevansa täynnä. Huomaan, että makuja on monia tässä tiukkuusasiassakin ja sehän on vain hyvä asia parisuhteiden solmimismahdollisuuksien kannalta, kun kaikki eivät pidä vain yhdestä tyypistä.

Hullua miten joku nainen vaatii VARTTITUNNIN lämmittelyn ennen yhdyntää ! Älkää ikinä erotko koska moni ei jaksa pitemmän päälle tuollaista. Tai sitten sinä et vaan kiihota naistasi.

Vierailija
12/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

No mitä voisi tehdä? Seksimme loppuu siihen jos olen liian kiihottunut. Muutaman kerran on käynyt niin että seksi tuntuu niin hyvältä että kostun aika lailla. Siihen häviää joka kerralla mieheltä tunto ja kitka ja homma loppuu siihen. Rehellisesti, se hävettää ja nolottaa siinä kohtaa ihan hirvittävästi eikä se pyyhkiminen juurikaan auta.

Vierailija
13/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on paksu, ja tykkää siitä, kun puristan niin, että hän joutuu käyttämään voimaa päästäkseen liikkumaan edestakaisin. Opasti kyllä alunperinkin käsipelissä puristamaan niin kovaa, että mietin, että eikö paikat hajoa siitä. Ei ilmeisestikään ole lainkaan tuntoherkkä penis. Suuseksissä ei saa juuri mitään irti pelkästä nuolemisesta tai terskan suutelusta, vaan pitää puristaa huulilla tiukasti ja imeä voimakkaasti samalla liikkuessa. Vasta nykyisen mieheni kanssa aloin treenata lantionpohjan lihaksia, kun aiemmin ei kukaan ollut sellaista ideaa esittänyt. Yksi eksäni laukesi sillä, että pyörittelin sormenpäätän hänen terskallaan, ilman mitään edestakaisin-liikettä peniksen varrella. Niin on miestenkin elimet erilaisia keskenään.

Vierailija
14/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että varttitunnin lämmittely ottaa koville jollekin miehelle? Mihin sinulla on kiire? Esileikki on monelle naiselle yhtä tärkeää kuin hydrauliikkayhdyntä. Minä ainakin saan siinä paljon miniorgasmeja, jotka vastaavat yhteensä samaa kuin se iso O lopussa. Molemmat ovat se suola, jota kannattaa aina yrittää, mutta en halua asettaa niitä paremmuusjärjestykseen.

N47

Vierailija
15/17 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

Vinkkinä, että sun kannattaa vetää ensin orkku itsellesi, miehen katsellessa, jonka jälkeen mies työntyy sisääsi, jos vain kykenet siihen? Orgasmin jälkeen pillu supistuu joksikin aikaa pienemmäksi.

Vierailija
16/17 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

No mitä voisi tehdä? Seksimme loppuu siihen jos olen liian kiihottunut. Muutaman kerran on käynyt niin että seksi tuntuu niin hyvältä että kostun aika lailla. Siihen häviää joka kerralla mieheltä tunto ja kitka ja homma loppuu siihen. Rehellisesti, se hävettää ja nolottaa siinä kohtaa ihan hirvittävästi eikä se pyyhkiminen juurikaan auta.

Voitte vaikka silti panna jos sinä saat siitä jotain ja miehesi ei. Orgasmia jälkeen Voit hoidella miehesi kädellä tai suulla koska niillä helppo säädellä tiukkuutta. Näin miehen näkökulmasta. Toki en ole koskaan kokenut vastaavaa ongelmaa, mutta ei ole ongelma keskittyä naisen orgasmiin ensin.

Vierailija
17/17 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeen itsekkäitä miehiä maailma täynnä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi