Kuinka paljon syöt kaloreita päivän aikana niin että pysyt hoikkana?
Itse syön 1400, mutta se on ilmeisesti liikaa koska olen silti pullea.
Kommentit (19)
Noin 1500 kcal päivässä. Olen istumatyöläinen keski-ikäinen nainen, paino 53 kg. Jos syön yhtään enempää, lihon.
1900-2000. Oikein laiskana päivänä alle sen.
N. 2000 kcal. Olen 162 cm nainen. Suosittelen lämpimästi nostamaan kulutusta, ennemmin kuin laskemaan kaloreita. Määräänsä enempää kun ei voi vähentää ja silti saada kaikkea tarvittavaa ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
N 600, eikä paino laske.
N106 kg
Laskee ihan varmasti. Olet luultavasti vaan ollut kuurilla niin vähän aikaa että nestetasapainon vaihtelut on peittäneet painonlaskun. Viimeistään kuukaudessa alkaa tulosta vaa’alla näkyä.
Ei ole rehellisesti sanottuna mitään käsitystä.
Oon ollut syömishäiriö en ala-asteen lähtien ja vasta nyt päälle 30v voin sanoa et olen aika selvillä siitä. Koitan olla vilkuilematta kaloreita ja ravintosisältöjä kun lähtee herkästi käsistä ja ahdistun.
En oikeen usko että terveellisellä ja ravitsevalla ruualla on mahdollista lihoa tai pysyä pulleana.
En laske kaloreita, en ole koskaan laskenut. Syön ihan normaalisti, ja herkuttelen jos haluan.
n. 500-800. Viikonloppuisin en laske kaloreita, vaan mässään huolella.
Vierailija kirjoitti:
N 600, eikä paino laske.
N106 kg
Kuinkas paljon juot kaloreita?
Alle 500. Kaikki muu on fatsheimausta.
Ei aavistustakaan kaloreista. Syön niin, että nälkä lähtee eikä pääse koskaan liian isoksi.
n. 2500. Harrastan kestävyysurheilua 5 kertaa viikossa.
En ole koskaan laskenut kaloreita. Sen sijaan olen tarkka rasvan, suolan ja sokerin käytössä. Eli mieluummin keitetyt kuin paistetut perunat, mieluummin broileria kuin makkaraa, makeita herkkuja harvoin. Paljon kasviksia. Usein kalaa. Ei telkkarin ääressä napostelua. Harvoin alkoholia. Paino edelleen sama kuin 30-kymppisenä 30 vuotta sitten, BMI 21.
2500-3000.
Vähemmän jos syön, niin lähtee paino laskuun. Juoksen 40-50 kilsaa viikossa.
N38 177/66
En laske kaloreita enkä edes usko kaloriteoriaan. Syön aamukahvin, lounaan, välipalan ja päivällisen perheeni kanssa. Emme koskaan syö eineksiä tai mitään teollista roskaa. Käytän oliiviöljyä, meijerivoita ja kuohukermaa ruokiin.
Urheilen oikeastaan joka päivä; tietysti jotkut päivät ovat enemmän sellaista palauttavaa kevyttä liikuntaa, mutta paikallani olen vain jos olen kipeänä.
Ikää on nyt 42, pituutta 170 ja paino vaihtelee vuoden mittaan 57-59 kilon välillä.
En varsinaisesti laske kaloreita mutta olen joskus seurannut muutaman viikon syömisiäni.
Normipäivinä jää alle 1500 kcal, syön 2 (lämmintä) ateriaa, aamu- ja iltapalan. Välipalan joskus. Toisaalta pelkästään viime lauantain illallisilla kalorit meni varmaan lähemmäs 2000 viineineen.
Meillä tehdään kaikki ruoka itse, joku einespizza korkeintaan kerran kk. Voita, oliiviöljyä, kermaa, smetanaa. Ei ylenmäärin mutta sen mitä ruokaan tarvitaan. Esim sosekeitoissa ei yleensä ole kermalisää ollenkaan, joskus käytän ruokiin kookosmaitoa tai laitan sopan pinnalle lorauksen ukkojugurttia. Mitään kevyttuotteita ei käytetä
Sopivasti varmaankin, mitat jo vuosia olleet 171/59, poislukien raskaudet. Teen fyysistä työtä ja juoksen aktiivisesti 3-5 kertaa viikossa.
N 600, eikä paino laske.
N106 kg