Oonko outo? Mua turhauttaa jatkuva karvojen shavamineb.
Olen aikuinen, jota karvojen ajeleminen ei voisi vähempää kiinnostaa. Ainoastaan yhteisön painostuksesta sheivaan. Miksi karvoilla ei ole tasa-arvoa karvattomien kanssa??
Kommentit (11)
Ymmärrän hyvin sinua. Onneksi mieskin ymmärtää, ei sitäkään huvita käyttää joka toinen päivä paria kymmentä minuuttia johonkin karvoihin, parempaakin tekemistä. Retrokarvat rulettaa!
Kyllä muakin vituttaa joka aamu sheivata, mutta en karvojakaan halua. Joten pakko jatkaa. Ei siinä nyt onneksi mene kuitenkaan kuin muutama minuutin suihkussa.
Mä en juuri sheivaa. Kesällä, jos käytän hihatonta paitaa tai menen uimaan, niin sheivaan kainalot. Säärikarvoja mulla ei jostain syystä enää juuri ole. Niitä en ikinä sheivannut, vaikka nuorempana ne oli aika runsaat :)
(tuli muuten nyt just mieleeni, että siskoni, jolla oli hyvin samantyyppiset säärikarvat kuin mulla, aloitti säärien sheivauksen jo nuorena ja hällä rehottaa yhä karvat ja joutuu ajeleen joka toinen päivä, jos haluu olla (sääri)karvaton. Oliskohan mulka sama tilanne jos olisn aikoinani aloittanut sen ajelun? Innostuuko ne karvat ajelusta?!)
Minuakin ärsyttää. Ja varsinkin sänki. Mistä saa niin ihokarvojenpoisto juttuja millä ei jää sänki?? Tai siis että lähtevät juurineen.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 22:04"]Minuakin ärsyttää. Ja varsinkin sänki. Mistä saa niin ihokarvojenpoisto juttuja millä ei jää sänki?? Tai siis että lähtevät juurineen.
[/quote]
Kokeile epilaattoria, vahaamista, sokeria tai laseria.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:40"]Mä en juuri sheivaa. Kesällä, jos käytän hihatonta paitaa tai menen uimaan, niin sheivaan kainalot. Säärikarvoja mulla ei jostain syystä enää juuri ole. Niitä en ikinä sheivannut, vaikka nuorempana ne oli aika runsaat :)
(tuli muuten nyt just mieleeni, että siskoni, jolla oli hyvin samantyyppiset säärikarvat kuin mulla, aloitti säärien sheivauksen jo nuorena ja hällä rehottaa yhä karvat ja joutuu ajeleen joka toinen päivä, jos haluu olla (sääri)karvaton. Oliskohan mulka sama tilanne jos olisn aikoinani aloittanut sen ajelun? Innostuuko ne karvat ajelusta?!)
[/quote]
Karvat on kuolleita, ei ne mitään innostu. Se on ihan urbaanilegendaa, että karvat kasvaisi paremmin jos niitä leikkaa usein. Jos ne eläisi, niissä voisi olla tunto, verisuonia - aika pelottava ajatus!
Mitä sinä teet, jos "yhteisö" edes tietää, onko sinulla karvoja vai ei? Kunhan tuhdeimmista parta- ja viiksikarvoista pääset eroon, se riittää mutta sekään ei ole välttämätöntä.
Mietipä ihan itseksesi, mitä viisaampaa voisit senkin ajan tehdä, joka sinulla menee sheivaamiseen. Joka aamu pitää sheivata ... eikö niin hirmuinen karvankasvu ole osoitus jostakin hormonihäiriöstä tai muusta vakavammasta?
Eiköhän aamuiset kauneusunet olisi ulkonäönkin kannalta antoisammat?
Mistä karvojenpoistoon vahaa saa? Etsin tänään paikallisesta marketista eikä ollut ainakaan sillä hyllyllä missä muut sheivausvälineet. 6
Aluksi sheivasin muutaman kerran viikossa, sitten kerran viikossa ja nyt kerran kahdessa viikossakin toisinaan. Mies ei ole koskaan sanonut mitään karvoituksesta. Sen jälkeen, kun harrastimme seksiä ensimmäistä kertaa, hän siisti hieman omaa karvoitustaan ja on pitänyt sitä sellaisena.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 22:42"]Mistä karvojenpoistoon vahaa saa? Etsin tänään paikallisesta marketista eikä ollut ainakaan sillä hyllyllä missä muut sheivausvälineet. 6
[/quote]
Mä olen ostanut Sokoksesta. Yleensä varmaan kaikki kaupat joissa on enemmän näitä naisten höpötyksiä myynnissä. Kuumavaha on minusta parempaa/kivuttomampaa kuin kylmä.
Ymmärrän hyvin sinua. Onneksi mieskin ymmärtää, ei sitäkään huvita käyttää joka toinen päivä paria kymmentä minuuttia johonkin karvoihin, parempaakin tekemistä. Retrokarvat rulettaa!