Koronavilkku ei päivity. Android.
Joko tähän on tullut joku korjaus? Viimeksi tarkistanut 8.10. Uudelleen käynnistyksen jälkeen se tarkisti. Jossain luki, että 4h välein tarkistaa. Joudunko siis käynnistellä luuria?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Katso onko play-kaupassa päivityksiä.
Ei ole, luin vaan, että näitä ongelmia on, mutta missään ei lukenut, että onko korjattu tai poistunut ongelma.
Käy tarkistamassa virransäästöasetukset puhelimestasi. Jos puhelin hallitsee sovellusta automaattisesti (minun puhelimessani tuo sanamuoto), se voi sammuuttaa sovelluksen virtaa säästääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Käy tarkistamassa virransäästöasetukset puhelimestasi. Jos puhelin hallitsee sovellusta automaattisesti (minun puhelimessani tuo sanamuoto), se voi sammuuttaa sovelluksen virtaa säästääkseen.
Kiitos, tämä ehkä auttoi.
Vierailija kirjoitti:
öh, mistä alapeukku? Mun puhelimessa ainakin koronavilkku lähti päivittymään sen jälkeen, kun kävin säätämässä näitä asetuksia.
-4
Mulla ei auttanut mitkään virransäästöasetukset. Vilkku viimeksi päivittynyt 8.10., silloin käynnistin puhelimen uudelleen. Joskus ei auta sekään, joten en viitsi vilkun takia käynnistellä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmaan on tullut päivitys
https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000006652361.html
Mulla on automaattipäivitys joten on päivittynyt ja tarkistin myös, ei ole päivityksiä. Tuo ohje, että avaa uudelleen ja anna luvat niin pitäökö se poistaa sitten ja asentaa kokonaan uudelleen kun sehän on aina auki. En siis voi avata sitä varsinaisesti.
Sekavaa, ymmärrättekö? 😁
Mulla ei toiminut ennen eikä jälkeen tuon päivityksen, vaikka bluetooth päällä eikä mitään virransäästötiloja ole käytössä, laitoin ne tuon sovelluksen kohdalla pois päältä jo heti 1.9. sen ladatessani. Kaikki on ollut koko sovelluksen olemassaolon ajan ns juuri kuten pitää, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Puhelin on uusi ja kaikki päivitykset ollu tehtynä koko ajan. Kohdallani täysin turha juttu.
Katso onko play-kaupassa päivityksiä.