Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on joku sairaus, kuinka paljon mietitte ennustetta?

Vierailija
12.10.2020 |

Suunnitteletteko elämää eteenpäin ennusteen ja tilastojen mukaan vai oletteko optimisteja/pessimistejä sairauden suhteen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tosi paljon ja monesti olen täysin kauhuissani:( Pelkään...

Vierailija
2/6 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan mennään. Ei siihen miettimiset auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti kovin paljon. Suhtaudun optimistisesti. Sairauteni (MS-tauti) on ollut lievempi kuin mitä tilastot ennustivat diagnoosin saadessani.

Vierailija
4/6 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä vointi on hyvä niin en mieti. Ei sekään välttämättä niin terve tapa ole käsitellä asiaa. Diagnoosin saatuani surin paljonkin, mutta toistaiseksi voin edelleen hyvin. Nyt on tosin tullut sellainen vaihe, että olen huomannut monella elämän osa-alueella hukkaavani aikaa ja se vaivaa.

Vierailija
5/6 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä saanut mitään kehotusta etsiä ennustetta tai tilastoa sairaudelleni.

Vierailija
6/6 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti sairaus, mutta poikkeavuus kehossa, jonka takia olen eläkkeellä. Päivä kerrallaan mentävä ja katsottava miten käy. Tilastoja ei ole, ja ennusteet ovat vain savolaisia arvauksia (saattaapi tapahtua tai sitten ei), sillä yksikään minua tutkinut tai hoitanut lääkäri ei ole törmännyt vastaavaan missään. Toisinaan tulee ajateltua pessimistisesti, toisinaan hyvinkin optimistisesti, mutta yleensä on aika neutraali suhtautuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi