Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuvatko toiset ihmiset helpommin kuin toiset?

Vierailija
08.01.2014 |

Olen 25v. enkä ole koskaan ollut rakastunut, ihastunut kyllä useita, useita kertoja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset rakastuvat rakastumiseen, toiset rakastuvat tiettyyn ihmiseen? Ensimmäinen on varmaan sellaista, jota voi tapahtua useammin?

Vierailija
2/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täällä yksi viisikymppinen, joka ei ole koskaan ollut rakastunut. Mutta elämä yksinkin on ihan mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 24 vee enkä koskaan ole rakastunut, ja ihastuin viimeksi 13-vuotiaana yhteen telkkarisarjan näyttelijään. Nautin deittailusta ja flirtistä mutta on hyvin vaikea siirtyä siitä eteenpäin rakentamaan mielekästä suhdetta.

Vierailija
4/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan. Toiset löytävät muutenkin helpommin kumppaneita kuin toiset.

Vierailija
5/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Jotkuthan ovat naimisissakin eli tosi tosissaan vaikka kuinka monta kertaa. Itse en oikein usko että päätyisin enää koskaan naimisiin jos tästä joskus eroan.

Vierailija
6/6 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että toiset nopeammin osoittaa tunteensa, ja ihastus pääsee kehittymään rakkaudeksi. Ja että ihmiset kypsyy eri tahtia.

Itse olen tosi ujo, siksi olen aina ollut salaa ihastunut. Olen kuitenkin tosi tunteikas. Olen rakastunutkin monta kertaa, sellaisiin miehiin joiden koen olevan samalla "aallonpituudella" eli ajatustasolla. Olen seurustellut vain 1 kerran tosissani, se päättyi eroon. Sitten tapasin nykyisen mieheni, hän on aarre joten hänen kanssaan olemme olleet 5 vuotta yhdessä, kihloissa ja suunnittelemme häitä.

Olen 24 vuotta, joten huomaa että romantiikka ja rakkaus on aina ollut tärkeässä asemassa elämässäni, en pelkää sitoutua, tykkään romantiikasta :)

Ystäväni (samanikäinen) taas on kerran kokeillut seurustelua, mutta se kesti vain 2 viikkoa lukioiässä, sitten hän halusi erota. Hän sanoo ettei ikinä halua naimisiin, eikä edes kaipaa poikaystävää.

Uskon että jotkut ovat "sinkku-luonteisia" , nauttivat vapaudestaa, kun taas toiset (esim. minä) pelkäävät yksinäisyyttä ja ovat parhaimmillaan turvallisessa parisuhteessa :)