Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nopeasti voin saada betasalpaajia jännitykseen ja toimiihan ne oikeasti.

beetta
12.10.2020 |

Olen niin kyllästynyt näihin aivan järjettömästä jännityksestä aiheutuviin fyysisiin oireisiin ja siitä aiheutuvaan paniikkiin esiintyessä, että nyt loppu. Kaikkea muuta on hengitysharjoituksista lähtien kokeiltu, mutta nyt on betasalpaajien vuoro. Kuinka monta lääkärikäyntiä ja testausta näiden saaminen vaatii? Mitkä on huonot puolet? Kiitos etukäteen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut, vaikka on niin pahat oireet, että melkein ranteet auki fiiliksillä. Nukun joku 3-4 tunnin yöunia. Toivotaan että sä saisit.

Vierailija
2/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain helposti vain pyytämällä. Auttoi siihen, ettei paniikkikohtaus lauennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni, nainen, toimi hienosti. Jouduin joskus säestämään pianolla juhlatilaisuuksissa kädet täristen. Beetasalpaaja auttoi, ei tärissyt enää kädet.

Kielletty lääkeaine urheilusuorituksissa-jotenkin auttaa urheilijaa kun sykkeet pysyy alhaalla.

Vierailija
4/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ihan vaan terveyskeskuslääkäriltä pyytämällä. Ja resepti uusitaan aina ihan mukisematta. Ei noissa minusta ole mitään ihmeellistä, niitä saa ihan helposti.

Vierailija
5/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ennemmin joku rauhoittava lääke, kuten opamox?

Vierailija
6/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös sain kun kerroin että esiintymisjännistystä ja nämä auttaa. Valehtele että olet joskus aiemmin kokeillut ja olivat toimivia jos ei meinaa myöntää.

Vierailija
7/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa myös tosi hyvin, mun teinitytöllä myös. Mieluummin beetasalpaajia kuin keskushermostoon vaikuttavia aineita.

Vierailija
8/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ennemmin joku rauhoittava lääke, kuten opamox?

Jos oireet ovat fyysisiä, miksi pitäisi alkaa bentsojen kanssa touhuta?

Vierailija
9/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propral on ollut itselle paras, ei tosin kai sovellu astmaa sairastaville.

Vierailija
10/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku testannut toimiiko pahaan lentopelkoon?

Vierailija
11/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propral 20mg ja auttaa minulla,mutta usein tulee ripuli aina, en tiedä mistä se johtuu sitte.

Ja sain reseptin ihan terveystarkastuksen yhteydessä kun kerroin asiasta (jännitys hammaslekurissa)

Vierailija
12/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo mitään testauksia vaadi.

Onko sulla siis ihan paniikkikohtauksia jotka estää normaalin toiminnan vai vaan fyysisiä oireita?

Itsellä ihan diagnosoitu paniikki ja ahdistus niin mulla noiden kanssa opamoxitkin.

Mielestäni aika herkästi antavat propralia kun on suht sivuoireeton eli saanet heti kun kerrot oireesi.

Vierailija
13/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiselle varasin ajan ja kerroin ongelman. Mittasi verenpaineen ja kysyi muusta lääkityksestä. Resepti kouraan ja siihen loppui jännittämisen fyysiset oireet. Propralia siis otan aina ennen esitelmien pitoa, enää ei mene yöunet miettiessä kuinkahan ääni värisee ja kädet tärisee seuraavan päivän seminaarissa. Suosittelen.

Vierailija
14/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita saa helposti. Eikö vaadi mitään testejä. Ovat myös edullisia.

Vierailija
15/15 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti sain, mutta minulla ei kyllä toimi. En huomaa mitään vaikutusta.