Millaisen "ENTISEN ELÄMÄN" saatte tästä "regressiosta"...? (linkki)
Itselle tuli aika outo. Olen jo jonkin aikaa tajunnut, että pakenen elämässäni koko ajan (muuttoja muutaman vuoden välein, työpaikan vaihtoja muutaman vuoden välein joko pakosta tai omasta aloitteesta... muuttoja pari kertaa ihan oikeasti että pääsisi tietyistä kuvioista eoron. Ainoa mikä pysynyt on mies, mutta sitäkin jälleen kerran harkitsen, oisko parempi erota...)
No, tuo ennakkotajuamiseni saattanut vaikuttaa tähän... mutta näin näin.
Linnan piha, ensin tuli fiilis että 1300-1400 luvulla. Jalassa klovnitossut. Olin miespuolinen, joku pelle, joka palveli kuningasta. Paikaksi tuli mieleen heti "France" ja tarkemmin "satöpie", yritin ajatuksisa nähdä kylttiä ja näin jotain "Chateau Pien".
Myöhemmin googlaamalla, löysin että RAnskassa olisi linna "Chateau Bien-Assis".
KUn kysyi olinko naimisissa, oliko lapsia, tuli heti mieleen "no, no". Mutta tärkein henkilö, tuli heti mieleen "child, child. Sister." Ja tuli mieleen joku n. 4-6 v. lapsi.
Ja oma ikäni n. 15-16.
Ja kun kysyi nimeäni, tuli mieleen "Michelle... Pierre... MIchel PIerre".
NO, kun aloin googlaamaan, niin ihan netistä löytyy Ranskan sukupuut näköjään tosi pitkälle, ja löytyi tuon nimisiä joitakin. Vain yksi löytyi jolla oli sisko.
Ja sattumaako vai mitä - mutta tuo sisko (joka oli siis ollut tärkein henkilö elämssäni), oli saman niminen kuin mitä olen antanut oman tyttäreni nimeksi!!
Ja myös iät täsmäsi sikäli, että 9v. oli ikäero näillä, eli kun tämä poika (joka olin ollut) ,on ollut 15v., on sisko ollut 6v. - eli vähän kuin tuli mieleen tuota kuunnellessa.
Myös tämän henkilön syntymäpaikka on alle 50 km päässä tuosta linnasta jonka googlasin.
KUn nauhalla kysyttiin "tärkein tekosi ja tärkein opetuksesi" -asioita, tuli mieleen vain sama molempiin "escape, escape" (pakene).
Ainoa mikä ei täsmää, on että tuo henkilö eli 1800-luvulla, kun omissa mielikuvissa ensin olisiin tulkinnut ajan monta sataa vuotta aiemmaksi... ei kai enää 1800-luvulla mitään pellejä ollut kuninkaita viihdyttämässä?? (Eikä tuossa linnassa ollut mitään kuninkaita enää ainakaan siihen aikaan; tuo kohta minkä näin, seison yksin linnan mailla, ajoittuisi n. vuoteen 1872-1873. En ihan löytänyt netistä, mitä linnassa oli silloin; vähän aiemmin Ranskan vallankumouksen aikaan se oli ollut vankila, ja 1880- jonkun perheen omistuksessa.)
Mites muilla...? Ajankulua/viihdettä toki, ei kannata liian vakavasti ottaa. Mutta jänniä yhteensattumia .
Tosin en sinänsä osaa kyllä samastua tuohon että olisin jostain RAnskasta.
Ei onnistunut. Totesin "ja paskat" ja lopetin homman kesken siinä kohtaa, kun olisi pitänyt tulla jokin maa/sijainti mieleen mutta mulla ei tullut mitään ja muutenkin oli ihan liian "normaali" ja tietoinen olo koko jutusta.
Ainut juttu, joka tuli vähän niin kuin itsestään oli kengät. Ne olivat mustat tiukat saappaat joissa oli mustat tiheähköt nyörit edessä. Vähän tähän tapaan mutta kengät ehkä naisellisemmat, ei noin maiharimaiset http://lghttp.17106.nexcesscdn.net/808773/magento/media/catalog/product/cache/1/image/420x630/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/h/shoes-boots-fli-andrea-16black.jpg
Sisätiloissa olin jossain talossa, sävy sellainen kellertävänruskea (vähän semmoinen Twin Peaks -väritys), ja takka tuli myös mieleen. Tuo oli jo hyvin hataraa. Siitä sijainnista ei sitten tullut mieleen mitään, ja muutenkin lähinnä aloin miettiä esim. niitä kenkiä heti, että "aijaa, mä jotenkin kuvittelin olevani mies, mistäköhän nämä kengät mulle tuli mieleen, minkäslaiset kengät niissä tirolilaisasuissa on, olisko voinut siitä tulla mieleen kun av:lla joku ne mainitsi, pitääkin googlata" jne.
Mun on tosi vaikea keskittyä tuommoisiin, aina pyörii vaan tietoiset ajatukset päässä. Jännä sinänsä, että aikoinaan olin sellaisella hypnoosi"kurssilla" jossa tehtiin arvio hypnoosialttiudesta. Sen mukaan minulla oli korkea alttius, mutta ei tuo kyllä silti toiminut. Paras kokemus tuolta kurssilta on semmoinen, kun hoksasin mitä se hypnoosissa oleminen on: se on sitä, että mieli tulee todella vastaanottavaiseksi sille mitä se hypnotisoija sanoo. Eli sitä vaan odottaa "mieli tyhjänä" mitä hypnotisoija seuraavaksi sanoo/käskee ja tuntuu, että sitä vaan tekee automaattisesti kaiken ilman, että tietoinen ajattelu spekuloi tai estää sitä mitenkään. Eli on kyllä tietoinen kaikesta, mutta ei ole tarvetta tietoisesti puuttua asiaan vaan se tuntuu miellyttävältä antautua sen ulkopuolisen ohjeistukseen. Tällöin mulla mm. nousi käsi ilmaan kun hypnotisoija sanoi käden nousevan ilmaan.
Mua häiritsi tuossa youtube-pätkässä se, miten nopeasti tuo "kertoja" puhui, esimerkiksi nuo laskemiset kymmenestä yhteen pitäisi mun makuun tehdä toooooosi rauhallisesti. Tuli sellainen olo, että olisi kiire jonnekin. Sama siinä hengitä sisään ja ulos -ohjeistuksessa. Ei siinä ehtinyt kuin vähän vetää ilmaa sisään, kun sanottiin jo "hengitä ulos".