Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla tai lapsellasi risti kaulassa juuri nyt?

Vierailija
05.01.2014 |

Meidän perheessämme kaikilla on paitsi miehellä, mutta mies nyt ei pidä sormustakaan. Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan olemme kaikki hiljaa kätketyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin yhdellä pojalla. Käyttää sitä kuin rukousnauhaa, talismaania tai stressilelua, eli hipeltää koko ajan. Varsinkin ollessaan hermostunut.

Vierailija
2/6 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ristini on rippilahja äidiltäni. Pistän ristin kaulaani aina kun minulla on ikävä häntä. Pidän joka päivä koruja, ainakin korvakoruja ja kaulakorua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joka päivä rippiristi kaulassa, oon 17v. Muut perheessä pitää ristiä sillon tällön.

Vierailija
4/6 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt eikä ikinä oikestaan kaulassa. Korvassa yhdessä reiässä kyllä on välillä risti, siis korvis risti. Yleensä vasemmassa korvassa jossa on ylimpänä industrial, ja sitten kolme normi korvalehden korvista niin siinä kolmannessa reiässä on risti...

Neljä kaulakoruristiä löytyy, yksi kultainen rippiristi, toinen hopeinen rippiristi ja sitten semmonen metallinen hyvin koristeellinen ja yksi kivinen risti. En niitä enää käytä kun tän hetkiseen tyyliini ei juuri sovi. 

Vierailija
5/6 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koruja. Enkä usko materiaalisiin symboleihin. Ei usko sellaisia kaipaa.

Vierailija
6/6 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoima kunnon RISTEJÄ

ebay.com ja hakusanoilla gold cross necklace tai silver cross necklace. Tai google.com ja käyttää kuvahakua ja samoilla hakusanoilla, ja klikkailee sieltä sitten liikkeen kotisivuille ja visalla maksaa tulee postissa yleensä Amerikasta missä kaikki on hienompaa. Suomesta ei löydy kun mummojen kaulaan Ristejä lyhyt ketju jaa tyyliton risti kuka noita muka pitäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi