Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katri sorsa varsin säälittävä julkkis

Vierailija
04.01.2014 |

Kuka mies haluaa että nainen pelehtii  kuvissa alasti ja varsinkin raskaana??? Pakosta tulee tunne että laastarisuhde kummallekkin. Katrihan on kertonut, et tapasivat, kun kummankin suhde oli "paskana".

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa muuhun, vaikuttaa sympaattiselta ja mukavalta ihmiseltä toisin kuin suurin osa "silikonibimboista".

Vierailija
2/31 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän se mies oli kuvissa mukana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 2000-luvulla nainen saa raskaanakin ollessaan tehdä töitä, ei se raskaus kenestäkään pyhimystä tee eikä raskaus ole mikään tabu ja "siunattu-tila" siinä mielessä että ketjun alullepanijan kommentissa olisi jotaan järkeä, kunhan olette kateellisia. Mies on muuten kuvassa mukana jotta repikää siitä turhan lässyttäjät.

Vierailija
4/31 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mielipiteeni on että rasaana oleva nainen ei ole seksikäs. Voi olla kaunis jne mutta seksikkyyden vie se tila, että on raskaana.

Vierailija
5/31 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mielipiteeni on että rasaana oleva nainen ei ole seksikäs. Voi olla kaunis jne mutta seksikkyyden vie se tila, että on raskaana.

Vierailija
6/31 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alusvaatekuvat netissä ovat niin kauhea ongelma näille mammoille, kun samalla heidän kollegansa kulkevat imettäessä "tavara" paljaana kaiken kansan nähtävillä julkisilla paikoilla?

Vierailija
7/31 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, suomipreggo! Vihdoinkin! Katri vei meidät 2010-luvulle. Asennepäivitykset nyt vain kuntoon.

Vierailija
8/31 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aikamoinen dinosaurus, jos nainen ei voi olla enää naisellinen tai seksikäs tultuaan raskaaksi/äidiksi. Ei se muu elämä lopu lapsen myötä, vaan elämään tulee uusi pala lisää. Kauniita alusvaatteita, meikkiä ja koruja voi käyttää vaikka olisi raskaana/äiti, koska ei sillon tarvitse olla mikään verkkareissa kulkeva, puklulta haiseva pyhimys. Tai jo näis ajattelee, että pitää olla, voidaan sanalistaan liittää pian myös määrittelyt katkera ja yksinhuoltaja ;)

Vierailija
9/31 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kateellinen ja säälittävä tämänkin turhan postauksen on aloittanut??
Mitä väliä sillä on onko raskaana alasti vai ei? vai onko se sulle joku iso ongelma vai?
Jossain säkissä varmaan itse olisit raskaana, no mut se on sun ongelma.
Keskity vaan omiin ongelmiisi, älä puutu muiden tekemisiin, ei se sinulta mitenkään pois.
Katri on kaunis ulkoa ja sisältä, hyvin herttainen, mukava ja kiltti ihminen, kaikkea sitä mitä tämä säälittävä postauksen aloittaja ei ole.

Vierailija
10/31 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juurihan oli näitä äitivartalo kuvia joka paikassa :D

Vierailija
11/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukunimi Sorsa enää vaan Legend! Buahahhaa..

Vierailija
12/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä?

Vierailija
13/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Legend vaan Legenda. Nolo silti.

Vierailija
14/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suu loksahti tänään auki kun luin ohimennen neidon uuden sukunimen: Legenda. Siis Legenda!! Olis edes ollut kansainvälinen Legend, mutta että Legenda! Järkyttävän noloa ja myötähäpeää herättävää! :D

Toivottavasti on vaan "taiteilijanimi" (anteeksi kaikki oikeat taiteilijat!), eikös hän viralliseksi sukunimekseen jo äskettäin vaihtanut tuoreen aviomiehensä nimen?

Vierailija
15/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Katri on, vaikkakin muovattu kirurgisesti, niin kaunis ja omaa jumalaisen kropan.

Miehensä vaikuttaa tahdottomalta tossukalta ja pariskunta on muutenkin korkkarit-verkkarit yhdistelmä. Nainen ensimmäistä, mies jälkeen mainittua.

Onnellisilta kuitenkin vaikuttavat. Paljon onnea heille jatkossakin :).

Vierailija
16/31 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole joku teistä kateellisista av-mammoista joka Katria uhkaili...

Vierailija
17/31 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulvatonta viihdettä tämä ketju.. :D Antakaa toisten elää niinku elää. Mä ainakin pidän Katrin blogista ja kuvat oli kauniita ja herkkiä! Ja mun mielestä he vaikuttavat onnellisilta. Mitä sillä on väliä miten suhde on alkanut tai missä elämäntilanteissa he ovat silloin olleet? Mun suhde mun nykyiseen mieheen alkoi valtettavasti kolmiodraamalla eikä todellakaan olla kumpikaan siitä mitenkään päin ylepitä, mutta se ei tee meistä kummastakaan huonoa ihmistä tai vie meiltä pois onnellisuutta. En tiedä sen enempää heidän taustojaan jne, mutta sitä vaan, että kukaan ei voi tietää millä hetkellä se rakkaus vastaan kävelee ja mitä siitä seuraa.

Itse olemme kuvauttaneet itsestämme kuvia alastomina/vähissä vaatteissa ja ne kuvat ovat taiteellisia ja kauniita. Minulla on myös paljon tuttuja jotka ovat kuvauttaneet raskausaikana itseään alasti. Tekeekö se jostain ihmisestä huonomman tai halvemman? Ei mun mielestä.

Tsemppi Katrille... ja mitä sukunimeen tulee..Mitä senkään on väliä, että millainen sukunimi heillä on? Millainen on ihminen joka jaksaa katkeroitua jonku toisen onnesta tai jaksaa alkaa varta vasten tänne kirjoittamaan kuinka nolo Katrin ja hänen miehensä sukunimi on? UGH.

Vierailija
18/31 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on söpö. Vähän hömppä, ei ollut samalla lailla ilkeä kuten moni muu viidakon typyköistä.

Vierailija
19/31 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri on ihanan sympaattinen ja hyväsydäminen ihminen. Mun silmään ihan tosirakkaudelta vaikuttaa :)

Vierailija
20/31 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauttuistko itses alasti. kun olisit löytänyt sen oikean

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän