Miten sitä juhlisi 30-vuotissynttäreitä?
En ole koskaan kummemmin viettänyt omia synttäreitä. Nyt viikonloppuna pärähtää 30 mittariin ja olisi kiva jotain keksiä. Kaverikemuja en oikein innokas ole järjestämään, kun juuri kaikki toipuvat joulusta, uv:sta yms. Lisäksi mulla ei oikein kutsuttavia ystäviä ole kuin pari ja heilläkin pienet lapset.
keväällä menemme isolla porukalla laivalle, kun ystävistä moni täyttää tammi-maaliskuussa 30.
Mitä sinä keksisit? Mies mulla on, mutta hän tuskin mitään on kehitellyt. Salainen toiveeni olisi ollut kahdenkeskeinen hotelliyö, mutta toiveeksi jää.
Kommentit (4)
Mä saan aina kans kukkia ja olen niistä toki onnellinen. Ehkä tosiaan itse valitsen/ varaan/ maksan/ hankin lapsille hoitopaikan niin mies pääsee taas niin helpolla :) ap
Tarvitseeko aikuisen synttäreitään juhlia? Ymmärrän sit, kun mittarissa on 50, mutta joku 30 on aika pieni summa :/
t: 22v, viimeksi synttärit 15v juhlittu
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 14:27"]
Tarvitseeko aikuisen synttäreitään juhlia? Ymmärrän sit, kun mittarissa on 50, mutta joku 30 on aika pieni summa :/
t: 22v, viimeksi synttärit 15v juhlittu
[/quote]
Ei kai niitä nyt väkisin tarvitse varsinaisesti juhlia. Olis vaan kiva keksiä itselleni jotain pientä luksusta. Meillä 9 & 10 ikäiset lapset, joten kuluneella vuosikymmenellä ei kauheasti mitään ole juhlittu aikuisten kesken. Tai etelässä olimme kun mies täytti 30. ap
no etkö sä voisi järkätä sitä hotelliyötä? olisi kuitenkin jotain spesiaaliohjelmaa synttäreille? valitse itse kaupunki/hotelli ja varaa se, ja pyydä miestäsi vaikka valitsemaan sopiva illallisravintola tms. mun mies on samanlainen, ei vaan osaa järjestää tuollaisia "isoja" yllätyksiä (pieniä kyllä tekee ja niistä olen iloinen, esim. tuo suklaata tms.) ja olen päättänyt sopeutua siihen. mutta ei se tarkoita etteikö voisi silti tehdä jotain kivaa.