Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fyysisesti raskas, pienipalkkainen työ, joka vie terveyden

Vierailija
09.10.2020 |

Eikö olisi järkeä lopettaa koko työnteko?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin. Jatkoin liian pitkään.

Vierailija
2/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vie terveyden?

Analysoi ensin syyt, mistä syystä terveys kärsii, voitko vaikuttaa syihin. Yhtä lailla istuminen on epäterveellistä ja fysiikka pettää, jos ei hoida lihaskuntoa ja venyttele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitkö jonkun helpomman työn?

Vierailija
4/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian lyhyt käytettäväksi duuneihin joissa ei viihdy.

Näin ne sanoo meille, mutta kuinka moni voi valita?

Suomessa tosin harvemmin on ihan pakko, ellei esim. ole velkaantunut.

Vierailija
5/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vie terveyden?

Analysoi ensin syyt, mistä syystä terveys kärsii, voitko vaikuttaa syihin. Yhtä lailla istuminen on epäterveellistä ja fysiikka pettää, jos ei hoida lihaskuntoa ja venyttele.

Miehestäni siis kyse. Hänen ei kestä selkä, jalat eikä kädet raskasta työtä. Jatkuvia kipuja ja särkyjä. Hän käy hierojalla ja venyttelee, harrastaa liikuntaa. Ei vaan tuo työ sovi hänelle.

Vierailija
6/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon camgirl nykyään aikuisviihdesivustolla. Nyt on kevyttä hommaa, kun ei tarvi ees vaatteita päällä pitää..

not ap ;)

Vierailija
7/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vie terveyden?

Monissa töissä on koko ajan kiire, stressi, epäsäännölliset työajat jotka pilaavat unirytmin, vaarallisia kemikaaleja, pakko olla jatkuvasti epäergonomisissa asennoissa kumarassa yms. Näihin ei työntekijä itse voi välttämättä vaikuttaa.

Ei jatkuva paikallaan istuminenkaan toki ole hyväksi.

Vierailija
8/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vie terveyden?

Miehestäni siis kyse. Hänen ei kestä selkä, jalat eikä kädet raskasta työtä. Jatkuvia kipuja ja särkyjä. Hän käy hierojalla ja venyttelee, harrastaa liikuntaa. Ei vaan tuo työ sovi hänelle.

Ok, no jos konstit on kokeiltu niin työpaikan vaihto kuulostaa järkevältä vaihtoehdolta.

Yleensähän ehdotetaan myös, että esimiehelle puhutaan että jos voidaan siirtää toisiin työtehtäviin mutta kaikilla työpaikoilla sekään ei ole mahdollista.

Laitoin kommenttini, koska välillä tämmöisiä laittelee sellainen henkilö, joka ei itse tee mitään ja vaan odottaa, että menee itse tosi huonoon kuntoon. Ja silloinkin odottaa, että asian korjaa joku muu, simsalabim, että ei itse tarvitse ajatella työasentoja, lihaskuntoa, vastaliikkeitä..

Vierailija
9/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon camgirl nykyään aikuisviihdesivustolla. Nyt on kevyttä hommaa, kun ei tarvi ees vaatteita päällä pitää..

not ap ;)

Mutta se on taas henkisesti raskasta pidemmänpäälle. Itsetunto kärsii, alkavat mt-ongelmat, muuten tämä työ on ihan ok.

Vierailija
10/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vie terveyden?

Ok, no jos konstit on kokeiltu niin työpaikan vaihto kuulostaa järkevältä vaihtoehdolta.

Yleensähän ehdotetaan myös, että esimiehelle puhutaan että jos voidaan siirtää toisiin työtehtäviin mutta kaikilla työpaikoilla sekään ei ole mahdollista.

Laitoin kommenttini, koska välillä tämmöisiä laittelee sellainen henkilö, joka ei itse tee mitään ja vaan odottaa, että menee itse tosi huonoon kuntoon. Ja silloinkin odottaa, että asian korjaa joku muu, simsalabim, että ei itse tarvitse ajatella työasentoja, lihaskuntoa, vastaliikkeitä..

Hän on yrittäjä ja muita töitä hän on hakenutkin mutta ei ole mitään saanut. Todella vaikea tilanne.

Vierailija
11/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yrittäjä. Teen istuva työtä

Vierailija
12/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen myös paskaduunia. Lottovoittoa odottelen jotta voin lopettaa tuon kidutuksen, ja edes fyysisesti terveenä lähteä muihin puuhiin. Mentaalipuoli on jo vuosia sitten menetetty..

Vierailija
13/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vie terveyden?

No minäpä analysoin: aloittanut vuonna 1989. Työpäivät pitkiä 10,5-11h. Työ raskasta, yksipuolisia liikkeitä jotka kuluttavat olkapäitä ja selkää. Lisäksi kiireistä kävelyä päivässä 8-12km.

Ikää nyt 55vPolvissa kuluma ja molemmat olkapäät kortisonipiikeillä ja särkylääkkeillä käytössä.

Käyn hierojalla ainakin 2kertaa kuussa, eli aina kun pitkät vapaat alkaa ja ennenkuin työ alkaa.

Venyttelen, käyn pilateksessa ja faskiajumpassa kun pääsen.

Uni on huonoa kun nukkumiset on kahdessa 4-5 tunnin pätkässä töissä. Huono nukkuminen huonontaa jaksamista, eli ei jaksa työn jälkeen mitään.

Raitista ilmaa eli ulos ei pääse puolet kuukaudesta.

Kyllä se jostain tosiaan johtuu että terveys ei vaan kestä. Hyvä on asiaa analysoida. Tulos on se minkä jo tosiaan tiesinkin,

Buranaa syömällä aamulla päivällä ja yöksi jo vatsahaavan hankkinut.

Vierailija
14/14 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme