Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-Pankin verkkopankki ei toimi

Vierailija
08.10.2020 |

Olen yrittänyt eilisestä lähtien kirjautua verkkopankkiini ja muutaman kerran onnistunutkin, mutta parissa sekunnissa pankki heittää minut ulos. Ehdin nopealla vilkaisulla nähdä saldoni ja sitten minut uloskirjattiin.

Etsin häiriötiedotetta aiheesta, mutta S-pankki ei ole sellaista julkaissut. Aloin epäillä omassa laitteessani vikaa, mutta muutkaan laitteet eivät toimineet paremmin. Illalla heidän chattirobottinsa ilmoitti keskustelua avatessa, että verkkopankissa on tilapäinen häiriö eli sitä kautta sain tiedon. Robotti ei kuitenkaan osannut vastata mihinkään kysymyksiin. (Mikä näiden palvelurobottien funktio muuten on? En ole ikinä saanut esim. Postin robotilta vastausta mihinkään. Aina vain ”en ymmärrä kysymystä”...)

Soitin asiakaspalveluun ja siellä kerrotiin tiedotteena, että verkkopankissa on häiriöitä ja vikaa korjataan. Jonot olivat niin pitkät, että lopetin jonottamisen.

Miksei pankki julkaise tiedotetta vian kestosta ja siitä, mihin kaikkiin toimintoihin vika vaikuttaa? Ei pitäisi joutua soittelemaan kalliisiin numeroihin saadakseen tämän tiedon ongelmasta, joka on ollut jo käynnissä ainakin eilisillasta!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi