Nyt kaipaan neuvoja! Mitä tehdä pieniksi jääneille vaatteiden kanssa?
Minulla oli kausi vuosia sitten kun ostelin kaiken näköisiä takkeja. Vielä hölmömpi olin kun ostin kokoa liian pieniä takkeja. 6 vuoden aikana keho on muuttunut ja on tullut pari kiloa lisää. Takit eivät tietenkään mahu enää millään päälle.
Uusia, kivan näköisiä takkeja. Mitä teen niillä? Minulla on 7 takkia mistä pitäisi päästä eroon. En muuten vain pidä niistä enää.
Kommentit (9)
Onko kellään vinkkejä missä kannattaa myydä näitä?
Vuosia sitten ostetut takit eivät ole enää kivan näköisiä. Sanoit itsekin, ettet pidä niistä enää. Miksi joku muu pitäisi, ainakaan niin paljon, että haluaisi maksaa niistä jotain?
Lahjoita jollekin hyväntekeväisyyskirppikselle.
Leila Koo kirjoitti:
Vuosia sitten ostetut takit eivät ole enää kivan näköisiä. Sanoit itsekin, ettet pidä niistä enää. Miksi joku muu pitäisi, ainakaan niin paljon, että haluaisi maksaa niistä jotain?
Jos kukaan ei niitä halua, mitä hyötyä on lahjoituksesta?
Vie Hopeen tai ilmoita että lahjoitetaan Suomen kansalaisille, muuten sulla on jonossa naapurikansojen hamstraajat jitka vievät ne sitten kirppikselle.
Kokeile ensin myydä kohtuuhinnalla nettikirpparilla tai kotipaikkakunnan kirpparilla. Äli pidä kovin hurjaa hintaa. Jos ovat kokonaan tai lähes käyttämättömiä, niin luulisi niiden menevän kaupaksi. Kaikki eivät ole niin muoden perään! Myymättä jääneet voit sitten lahjoittaa hyväntekeväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Jos kukaan ei niitä halua, mitä hyötyä on lahjoituksesta?
Kirpparit osaavat hinnoitella ja voivat pitää takkeja myynnissä vaikka puoli vuotta. Siinä ajassa voi jo jollekin kelvata. Kirpparit antavat tarvitseville vaatteita myös ilmaiseksi, ainakin Fida, Pelastusarmeija ja Sininauhan kirpparit.
Laihduta.